Kalau dapat bercuti kat atas cruise macam ni kan best.. Tapi ialah harga percutian atas kapal ni agak mahal jugak lah.. dah view kat website STAR CRUISE.. untuk seorang je RM3090 utk harga biasa.. awal tahun 2013 ada harga separuh sebab discount 57%.. tapi nak grab pun tak dapat.. first budget memang tak cukup lagi.. yang keduanya tarikh last booking 4 Januari 2013.. skrg ni baru view website STAR CRUISE ni.. Percutian mewah di atas kapal.. cewah macam crita TITANIC plak kan.. tapi tak mau lah macam TITANIC.. sebab karam di lautan.. kalau boleh percutian atas kapal tu biarlah selamat semuanya..Rasa boleh merasa semua ni kalau bijak menguruskan kewangan peribadi.. Entahlah sekarang ni asyik ingat nak pi melancong saja.. seronok tau pi jalan-jalan ni.. hilang semua stress.. tapi kalau tak dak duit tak best juga.. yang penting ada duit dan ada masa.. sebab percutian atas kapal ni adalah selama 5 hari 4 malam..okay lah kan.. penang / Phuket / Krabi..wow..!! sangat-sangat teruja.. kalau dok semalam je atas kapal tu tak best lah.. ni 5 hari 4 malam.. memang puas lah.. Kat atas kapal tu ada macam-macam.. swimming pool pun ada, spa pun ada.. restoran pun cantik..Tapi kalau ni sebagai percutian berbulan madu pun sesuai sangat ni.. ^_^ Erin harap dapat lah merasa percutian mewah macam ni suatu hari nanti....InsyaAllah.. semoga dimakhbulkan Allah..Amin Ya Rabba Alamin...
My LuvLy Followers
Status Terkini :
Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^
Thursday, 7 February 2013
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Catatan Popular
-
Assalammualaikum.. Hai you all.. Mood nak tulis entri tanpa gambar terdetik hati Erin.. Cewah.. Mengada nak tulis ayat kononnya puitis....
-
Assalammualaikum Yeah.. jom tengok ikan dan berenang bersama ikan-ikan ini.. First time dapat berenang secara live dengan ikan-ikan n...
-
Assalammualaikum.. Ya Allah.. Tak boleh bayang bila diri jadi gemuk macam ni.. Hehe.. Ni lah hasil edit melalui phone.. Canggih naa.....
-
Fantasi bermaksud berimaginasi atau berangan-angan. Bukan sekadar itu definisinya, boleh dikatakan fantasi itu seperti bercita-cita..manusia...
-
Assalammualaikum.. Syukur ke hadrat Illahi kerana kurniakan Hari Raya AidilFitri yang paling best buat Erin dan Family..Kenapa Erin ide...
-
Assalammualaikum.. Gambar FB Benar tak kata-kata ni? Sekeras-keras hati perempuan.. Tetapi tetap hati tisu.. Kerana sifat semulaja...
-
Assalammualaikum.. Kemana yer Erin menghilang tanpa entri 2,3 hari ni?? Nak tahu ke alkisahnya? Alkisah kecemasan dari 11 malam, k...
-
Assalammualaikum.. On ice.. Wow..kesedapan Tutti Frutti nih.. Biasalah mood raya asyik jumpa lemang ketupat rendang dan bagai..So, E...
-
Assalammualaikum.. Hmm.. cepat betul masa berlalu..Patutlah orang bicara masa itu ibarat emas..Masa itu terlalu pantas dan laju..Pejam ...


No comments:
Post a Comment