My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Tuesday 25 June 2013

Yeay!!! Go To Redang Island (Part 1)

Assalammualaikum.. Hey guys..

"Yeahhh..go to Redang...! " Aku menjerit sambil memegang tentatif program ke Ledang. Eh silap ke Redang...

"Wah excited gituu yer kau.." Aku tertunduk malu. Dalam hati.. 'Aahh..Biar lah sekali sekala nak jerit..' Monolog kejap..Hehehe..

"Kau dah packing pakaian ka?" Bila ditanya. Aku buat muka blur sekejap. Then senyum tersipu-sipu malu. Gatai kot..Pastu Aku geleng kepala. Dalam hati ni mak ai..girang yang amat.. Tengok tentatif program lagilah aku teruja kot.



Ni lah tentatif program nyer...

Ramailah geng office Erin yang ikut trip ke Redang ni..U all tahu tak Erin girang sangat kenapa? Sebab pada tentatif program tu ada 3 sessi snokeling..Gilerz bapak nanti kulit aku terbako kot..Tapi memang Erin suka sangat tentang snokeling ni..Boleh tengok ikan-ikan secara live.. Boleh bermain dengan ikan-ikan secara live.. Boleh sentuh-sentuh ikan secara live..Bercinta sekejap dengan ikan secara live.. hehehe..(Kau ni kenapa eh Erin?)

3 kali sessi snokeling.. First 2 hour snokeling at Baby shark, Second 2 hour atMarine Park and Thirt 2 hour at Deep Sea.. Wow..!! Tak sabar..tak sabar... Fuh..3 Hari 2 Malam kami di sana nanti.. Balik hari sabtu ni.. mesti kelepek habis kot.. Hehehe...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer