My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Friday 9 August 2013

Bicara Kasih

Dalam rindu aku mencari jawapan
Jawapan yang kau karang penuh persoalan
Aku cuba menghuraikan apa yang tersirat
Ternyata bukan mudah untuk aku temui jawapan itu

Aku pasrah andai tiada jodoh diantara kita
Aku rela kau bahagia walaupun bukan denganku
Aku redha jika kau bukan milikku
Kerana aku agungkan apa yang ditentukan oleh Illahi..
Aku melepaskan kau walaupun aku sayang..kerana tiada lagi kasih mu untuk aku..

Biarpun kau telah beralih arah dariku..
Aku tetap menghargaimu yang pernah hadir dalam hidupku..
Aku hanya mahu kau bahagia dengan siapa pun pilihanmu kelak..
Biarpun derita ku rasakan..Aku tetap tersenyum melihat kau bahagia disisi dia...

Biarkan hatiku berbicara tanpa kau memahami yang kau adalah insan yang aku sayangi walaupun tak dapat aku miliki dan hidup bersamamu nanti..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer