My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Friday 16 August 2013

My TrAVeLoG : BanDuNg JaKarTa - Part 4

Assalammualaikum..

Okay travelog Bandung dan Jakarta bersambung dari travelog yang lepas..

Setelah berpenat menyusuri denai gunung berapi..Haa..denai?? Hehe whatever lah kan..Keesokkan harinya kami bertolak ke Jakarta.. Wah Jakarta beb.. Tempat celebriti sinetron tuuuu..

On the way balik ke hotel di bandung..Kami singgah di Ladang Strawberry yang terkenal di Bandar Bandung ni.. Ia terletak di lereng bukit berhampiran kaki gunung Tangkuban Parahu.. Jom rasa strawberry segar seperti di Cameron Highland.. Manis bangat.. Masam pun adoo..hehe..

Yaw.. I kiss my strawberry.. Sweet sour okay..

You know.. Pondok-pondok kat belakang Erin tu.. Semua tempat kumpul strawberry..Siap ada restoran lagi kat ladang ni.. Bestnya..

Okay.. strawberry sedia untuk dikutip.. Semuanya ditaman menggunakan plastik beg..Kenapa ye mereka tak tanam terus di tanah?? Persoalan.. 

Ha... ni buat gaya macam ladang ni kepunyaan Erin.. Hehe.. Whatever..Janji happy.. Janji rock..Rock??

Kuch Kuch Ho Ta Khir..Hehe..Tetiba ada Tuan Puteri di sebalik pokok tu kan..

Haaa..Tengok tu kat belakang Erin tu ada tulisan PETIK STRAWBERRY.. Dia suruh petik derr..Jom aarrr kita petik..Kasi clear dia punya ladang.. Amacam??

Bersambung.. @_^

3 comments:

norhasnizakhalid said...

hamboi.. main cak cak dier ye.. hihi, sedapnya strawberry tu..

Unknown said...

Strawberry kat sana sama je dengan strawberry kat sini.. cuma kat sana rasa manis sebab sira gula..

Tetamu Istimewa said...

Wah, dapat makan strawbery lagi tu. Mesti manis kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer