My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Wednesday 14 August 2013

My TrAVeLoG : BanDuNg JaKarTa - Part 1

Assalammualaikum..

Dari travel ke Thailand.. Kita beralih arah ke Negara Seberang laut pula.. Oversealah katakan..Bandung dan Jakarta..May be ia sinomin dengan rakyat Malaysia ni.. Kalau tanya mana nak dapat kain cantik dan telekung cantik yang murah-murah..Jawapannya tak lain dan tak bukan di Negara seberanglah kan..

Jom tengok gambar-gambar menarik ketika Erin melancong ke Negara Seberang pada sekitar tahun 2010 kot rasanya.. Haha.. dah lupa dah..

 Ni before bertolak.. Still di KLIA lagi.. tunggu flight..

 Lapangan Terbang ni..cantik jugak yer.. Bangga betul jadi rakyat Malaysia.. Tapi kena travel jugak untuk lihat kehidupan rakyat negara lain..So, kaki dipanjangkan untuk ke sana..(Ni Erin pi dengan jabatan yer..)

U see..Me see.. Semua yang kat belakang Erin dok online baik punya.. Hehe..

Okay.. dah fly..Tata Malaysia.. I'll be come back soon..  :-P

Bersambung... ^_@

4 comments:

Nory Zoulkefle said...

bestnya teringin nak shopping kat bandung....tapi taktaw lah bila nak pergi, kena kumpul duit banyak2 dulu..hehe

Mizz Aiza said...

aiza tak pernah lagi keluar dari negara malaysia..

Unknown said...

Erin pun sebab pergi dengan jabatan.. Kalau tak.. tak merasa jugak.. Huhuhu..Keja Erin pun just jadi staff bawahan saja..

Tetamu Istimewa said...

Saya naik kapal terbang pun tak pernah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer