My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Wednesday 7 August 2013

We'll be miss Ramadhan N Saying Welcome To Syawal

Assalammualaikum..


Hey U all.. Raya mana tahun ni?? 

Whatt?? Now dah ada kat kampung halaman masing-masing.. Alhamdulillah..Selamat sampai.. Kepada yang baru nak bertolak esok.. Make sure drive carefully yer..check dulu kenderaan tu..Baru boleh jalan-jalan beraya idakk..??

Wah.. Esok berbaju barulah semuanya yer?? Kan sunat memakai pakaian yang baru pada AidilFitri.. Tak kisahlah sama ada baju tu berapa harganya.. Janji baru kan..

After solat hari raya.. First yang kita akan ziarah dulu ialah makam sanak saudara yang telah kembali ke Rahmatullah kan.. Sedih terkenangkan insan yang telah pergi dulu mengadap Illahi.. Apapun destinasi kita adalah sama dipenghujung hayat..

Kepada Tok Wan Pin..Tok Tiah..Pak Tam Arshad..Pak Long Pa..Tok Su Jariah dan yang lain yang telah kembali di sisi Allah Yang Maha Esa.. Erin doakan kalian gembira di hari raya dan tergolong dikalangan orang-orang yang beriman dan dikasihi oleh Allah SWT..

Dikesempatan ini..Erin ingin mengucapkan Selamat Hari Raya AidilFitri kepada semua yang mengenali diri Erin samaada secara langsung atau tidak langsung.. (Cewah ayat macam celebriti pulak kan.. Hehe...) Dan Erin menyusun sepuluh jari tangan..(Sepuluh je..Lagi sepuluh tu jari kaki.. Hehe) Memohon ampun dan maaf sekiranya ada bahasa serta tutur kata yang menyinggung hati kalian.. 

Erin doakan kalian semua bergembira dihari raya.. Dan hati-hati ketika beraya.. Dalam gembira kita mesti beringat yer..Jika malang itu dapat dihidu.. Pasti kita lebih berjaga-jaga..Tapi malangnya itu tidak berbau..Jadi kita perlu berwaspada..

Kepada Adik-adik yang suka main mercun tu.. Hati-hati lah yer.. Jangan nanti sampai jeremen muka..Jari sepuluh tinggai tiga saja.. Tak mau gituuu yer.. (Apalah yang seronok sangat depa ni dok main mercun..Tapi tak da mercun tak da suasana raya pulak kan..)

Okay.. Jom Raya.. Yeahh....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer