My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Sunday 23 June 2013

MaKaNaN RaMaH PeRuT

Assalammualaikum...

Ish..Ish.. Tajuuuuukkk....MAKANAN RAMAH PERUT??
Fuyoooo...!! Tau ke?? Hehehe..Tak tahu ler tuuuuu...

Erin identify kan makanan ini sebagai makanan yang ramah perut kerana..Ia dapat mengempiskan perut anda..Wow...Interesting kan..

Perut buncit.. siapa yang mau kan..Tak cantik...So, nak perut cantik..Jom baca info yang Erin tulis ni..

Tembikai..


Why tembikai?? Sebagaimana yang U all tahu..Buah tembikai memang kaya dengan air.. Kalau makan banyak-banyak boleh kembung perut kot.. so, ia amat sesuai untuk yang berdiet.. 

Blueberry

Kajian terbaru mendapati buah yang kaya dengan anti oksidan ini mampu mengurangkan lemak di perut..Hmm..jom serang blueberry kat TESCO eh.. Mahal kot.. 

Asparagus
Sayuran yang sedap dimasak sup ini merupakan diuretic semulajadi yaang membantu menghilangkan berat air..Apa ni??Entahlah..Hehe..kurang faham sikit dengan info ni.. Hentam je lah tulis..

Salmon

Ikan yang kaya dengan Omega 3 ni dapat membantu sistem pencernaan..Good good.. mudah lawas kay..

p/s :So..itu je infonya nak bagi perut kempis..
(Opps..picture kat atas tu semuanya Erin grap dari google search)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer