My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Monday 16 September 2013

Pesanan Buat Adam

Assalammualaikum..

Gambar FB

Benar tak kata-kata ni? Sekeras-keras hati perempuan.. Tetapi tetap hati tisu.. Kerana sifat semulajadinya yang cepat jatuh hati.. Lelaki pula, janganlah dok testing testing ye.. Kononnya bila perempuan itu jual mahal..Lelaki tu sedaya upaya usaha untuk menawan hati perempuan tu..Bila dah perempuan itu tertawan dan jatuh hati.. Lelaki tu cakap..Tak apalah saya bukan mahukan awak.. Tapi sekadar testing je.. Mahu tak menangis perempuan tu.. Sepatutnya bila dah dapat tu jagalah perempuan itu sebaiknya.. Jika tiada hati atau nak testing saja baik cakap dari awal-awal lagi sebelum perempuan itu jatuh hati.. Sekian..

11 comments:

PeRdU cINta said...

jangan sesekali buat begitu..kalau sekadar ingin bersahabat berterus teranglah..biasanya sukar untuk lelaki dan wanita menjadi sahabat baik kerana pada akhirnya pasti ada yang membuah rasa..dan terguris hati..kecuali punya denyutan rasa jiwa yang sama..

Rubiatul Adawiyah said...

kebanyakkan lelaki kurang matang dalam sesuatu hubungan. perempuan ni,bila dah dia kata suka, syg. tu je la yang dia nak. tapi lelaki ni lain siket. kadang2, sy pun tak faham. so, kena hati2 pilih lelaki :)

Tinta Lana said...

Assalamualaikum.

Hati perempuan lembut..mudah terusik,terasa dan tersentuh..

Memang ada lelaki yg mendekati org prmpuan dgn niat nak testing2..pastu sesuka hati je tinggalkan. Bila dah jadi mcmni, perempuan la bnyk makan hati..

Untuk prmpuan pula, jangan mudah memberi hati. Simpan sedikit untuk diri sendiri.

norhasnizakhalid said...

setuju,.. sangat setuju, tak payah layan baik sangat sampai buat hati perempuan kita tersentuh ...

Fais-SKA said...

betol 2..pnh tgok byak drama tntang ni..testing bagai =) yg pasti hti permpuan ni cpat je cair..sbb 2lah prmpuan ni ada sifat keibuan..

Unknown said...

lelaki ooo lelaki mmg mcm tu :(. pernah terjadi kt diri sendiri

Lieya Von Jay said...

banyak sgt lelaki yg bt prgai mcm nii

somoon said...

Nice post tp pada saya jangan mudah jatuh hati kepada 'adam-adam' agar tidak ada rasa kecewa atau sakit hati ... hem

pha is said...

macam mana kalau kes yg lelaki tu layan biasa2 je, tapi perempuan tu yg terasa lebih.. hehehe

Mizz Aiza said...

betul tu erin.. aiza dah pernah jumpa lelaki yang macam ni, sedih juga bila dipermainkan.. tapi mungkin juga tiada jodoh dengan dia sebenarnya.. Allah lebih mengetahui apa yang terbaik untuk kita..

Tetamu Istimewa said...

Peringatan daripada seorang hawa kepada seorang adam. Baiklah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer