My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Wednesday 15 May 2013

Cinta Plus Gila...

Kuang,kuang,kuang...
Macam tak ada benda nak cerita kan kan..
Tapi aku still nak menulis..
Sebab aku dah cinta sama ini belog.. Sekali menjadikan aku terus gila menulis kan kan..
Dah mengantuk-mengantuk ni mula ler aku nak merepek meraban
Tengah-tengah dok pikio-pikio bab kerja tetiba teringat nak tulis pasal cinta dan gila..
Cinta memang ada kaitan dengan suatu kegilaan..
Kerana cinta seseorang boleh hilang pertimbangan..
Kerana cinta seseorang boleh buat perkara-perkara yang dianggap sengal..
Haa.. Sengal??? Tau tak per..
Macam aku.. Memang lah aku tersangat cintakan blog aku ni.. So, aku pun gila lah menulis..
Hari-hari menulis kat blog ni sampai tak ketahuan apa yang aku tuliskan tu..
Ada orang nak baca ke tak baca ke..Ada aku kisah?? Hehehe..(Ayat yang kureng bleh blaaa..)
Nasib lah aku tak cintakan orang.. Nanti aku jadi gila nak kawen.. Hahaha (Mereng kejap)
Ada lagi satu kecintaan aku ni.. Aku cinta novel.. So, aku pun gila membaca..
Sampaikan kerja lain pun aku tak buat dah..Sekali kena beletiaq ngan mama sudahnyer..
Cepat-cepat aku sembunyikan novel bawah bantal.. (Nakal giler kan)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer