My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Saturday 11 May 2013

HaPpY MoTHeR's Day

Esok 12 Mei 2013..
Happy Mother's Day to my MAMA..
Erin dan Erra sayang mama..
Tapi aku rasa sedih bila mengenangkan pemergian Tok Tiah..
Bersabar yer kepada semua ibu saudara ku yang kehilangan ibu tercinta pada 3 Mei 2013
Aku pun sebak..sebab setiap 12 Mei, mama mesti akan call Tok Tiah wish Mother's day..
Tapi tiada lagi untuk esok..
Wish selamat hari ibu dalam setiap doa kami semoga Tok Tiah sentiasa dicucuri rahmat dan tenang di sana..
Kami semua sayang Tok Tiah..
Tok Tiah seorang ibu dan nenek yang baik..
Aku terlalu menghormati Tok Tiah sepanjang hayatnya..
Aku suka sikap Tok Tiah..
Tok Tiah seorang yang sabar dan tak banyak bercakap..
Aku sedih ni..tak dapat nak tahan lagi.. sob sob sob..
Ya Allah.. Tabahkan lah hati kami semua..
Esok rasa macam nak beli kek untuk mama..
Tapi takut kolestrol tinggi plak..
Mama ada kolestrol..
Hmm.. nak bagi apa yer kat mama..??
Bagi Love Kissing je lah kat mama..
Yang lain tu akan difikirkan nanti..
Mama.. U are my love..
We love U so much..!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer