My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Friday 24 May 2013

VCO Treenea


Ha..u all nak tau tak aku buat business apa sekarang ni.. Aku jadi ejen treenea secara tak langsung..
VCO atau minyak kelapa dara ni memang bagus tau..
Aku dah lama dah ambik supplement ni.. 
Dulu resdung aku punya lah teruk.. jerawat meliar saja..
Then kawan aku sugggest VCO.. Masa mula nak guna tu aku risau jugak takut tak menjadi..
Tapi kawan aku tu bagi kayakinan kat aku agar cuba..
Aku pun cuba.. Then berkesan.. tapi dulu aku ambik yang jenama lain.. disebabkan susah dpt stok.. 
So, aku decide nak buat business dengaan treenea ni..Masa stop produk lama tu..
Customers aku dah lari lar.. huhuhu..
Sekarang ni aku nak promote semula VCO ni..dengan jenama Treenea ni..
Dalam setiap capsul Treenea ni ada vitamin A, D dan E.. Yang sememangnya baik untuk kulik kita..
Kalau u all tak percaya.. u all try lah 1 kotak dulu..tak mahal pun just RM40..
Tapi kesan yang u all akan dapat memang tak ternilai dengan wang ringgit..

U all mesti nak tahu khasiat dan kebaikan VCO Treenea ni kan..

1. Ia membantu kelancaran sistem pencernaan. Sesiapa yang suka sembelit tu.. Elok lah try yer..

2. Meningkatkan sistem dan daya tahan tubuh..Kepada sesiapa yang suka sakit sana sini tu boleh lah try.. Lepas ni sure u all sihat..Tapi kena ingat jugak atas kehendak Allah ye.. bukan boleh bergantung kepada benda perantaraan ni sahaja..

3. Mengurangkan berat badan.. Ni memang betul.. Aku baru je cuba beberapa hari.. terus putus selera makan.. hehe..bagus jugak utk org yang tak suka kegemukkan.. 

4. Mengurangkan kadar kolestrol dalam badan, penyakit darah tinggi dan penyakit jantung.. semua org ada kolestrol.. cuma nilai tinggi rendahnya saja tak tau kan.. kolestrol ni bahaya tau.. boleh menyebabkan strok.. u all mesti tak nak perkara tu jadi pada u all kan..

5. Membekalkan nutrien penting dalam membantu pertumbuhan rambut yang sihat.. Kalau sesiapa yang kurang rambut atau nak rambut lebat boleh cuba ni.. 

6. Membantu masalah kulit.. expecially resdung dan jerawat.. dulu aku banyak jerawat tau.. after guna VCO ni..jerawat pun dah kurang..Alhamdulillah..

7. Menyokong fungsi tiroid.. Tiroid ni bahaya tau kalau dibiarkan.. so ambiklah VCO Treenea ni..

8. Menghaluskan dan menyeragamkan struktur kulit.. Nanti kulit u all jadi mulus dan liang2 roma jadi kecil.. mesti kulit u all cantikkan.. :-)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer