This is silent entry.. Just viewing this pictures..
My LuvLy Followers
Status Terkini :
Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^
Friday, 30 August 2013
KoLeKSi AyAT-AyaT CiNTa
Assalammualaikum..
This is silent entry.. Just viewing this pictures..
p/s : Sumber utama Facebook..
This is silent entry.. Just viewing this pictures..
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Catatan Popular
-
Assalammualaikum.. Hai you all.. Mood nak tulis entri tanpa gambar terdetik hati Erin.. Cewah.. Mengada nak tulis ayat kononnya puitis....
-
Assalammualaikum Yeah.. jom tengok ikan dan berenang bersama ikan-ikan ini.. First time dapat berenang secara live dengan ikan-ikan n...
-
Assalammualaikum.. Ya Allah.. Tak boleh bayang bila diri jadi gemuk macam ni.. Hehe.. Ni lah hasil edit melalui phone.. Canggih naa.....
-
Fantasi bermaksud berimaginasi atau berangan-angan. Bukan sekadar itu definisinya, boleh dikatakan fantasi itu seperti bercita-cita..manusia...
-
Assalammualaikum.. Kemana yer Erin menghilang tanpa entri 2,3 hari ni?? Nak tahu ke alkisahnya? Alkisah kecemasan dari 11 malam, k...
-
Assalammualaikum.. Syukur ke hadrat Illahi kerana kurniakan Hari Raya AidilFitri yang paling best buat Erin dan Family..Kenapa Erin ide...
-
Assalammualaikum.. Gambar FB Benar tak kata-kata ni? Sekeras-keras hati perempuan.. Tetapi tetap hati tisu.. Kerana sifat semulaja...
-
Assalammualaikum.. On ice.. Wow..kesedapan Tutti Frutti nih.. Biasalah mood raya asyik jumpa lemang ketupat rendang dan bagai..So, E...
-
Assalammualaikum.. Hmm.. cepat betul masa berlalu..Patutlah orang bicara masa itu ibarat emas..Masa itu terlalu pantas dan laju..Pejam ...






8 comments:
wahhh puitis dan sgt bermakna ni...
semuanya betul, puteri
terbaiklah kata-kata ni....
kata2 yg penuh bermakna kak =)
suka dengan semua kata2 ni :)
yang last tu menarik :D
penuh bermakna kata-kata tu.. :D
Saya juga suka yang akhir tu. Menarik untuk difikir-fikirkan dan diamalkan.
Post a Comment