My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Monday 28 October 2013

Benarkah Aku Bukan Lagi Di Hatimu?


Assalammualaikum..


Bersebal hatiku dek kerana kata-katamu itu,
Lumrahkah engkau bicara begitu?
Kau tidak pedulikan lagi aku siapa
Malah kau cuba usir perasaan sayangku terhadapmu

Biarpun aku bukan insan yang sempurna,
Sekurang-kurangnya kau beri alasan yang boleh aku terima,
Aku bukan pengemis di jalanan,
Aku juga manusia sepertimu yang punya maruah..

Masa kau tiada sesiapa,
Akulah yang engkau sapa,
Tapi bila kau sudah ada semuanya,
Kau lupa aku siapa..

Bukan pernah untuk aku ungkitkan semuanya,
Tapi dek sikapmu yang alpa, aku terpaksa bersuara,
Jika kau dah tak suka
Biarlah aku undur dalam duka dan lara..

Terima kasih di atas segalanya..

11 comments:

Mizz Aiza said...

jangan sedih-sedih erin..

Unknown said...

Hehe..saja buat puisi sedih macam ni.. :-)

Tetamu Istimewa said...

Sentiasalah berfikiran positif, tak gitu.

ANIM said...

manusia memang mudah lupa, erin..
sudah lumrah

Scripters said...

Kecewa memang memenatkan, tidak dapat menerima segala perlakuan dia pada kita tetapi dihati kita masih sayang dan belas kasihan ;)

Unknown said...

don't be sad airyn...

Cik Tieka said...

dalam maksud puisi ne.. janganlah sedih2 kak. keep smile okeyh :)

Fais-SKA said...

teruklah kalau ada mcm tukn..tp ramai je kt luar sna, mmg seorang yg xpndai nk hargai..bukan sng nk cri psangan ni..

norhasnizakhalid said...

jangan bersedih erin,.. ceria-ceria saja, insyaallah akan lupa apa yang kita sakit itu..

PeRdU cINta said...

alhamdulillah..erin berbakat la dalam penulisan..

Pha Is said...

hmm.. usah diharap kepada yg tak sudi.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer