My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Wednesday 27 February 2013

911 - The Day We Fine Love

Ish.. lama dah rasanya lagu ni..
Teringat zaman sekolah dulu..
Hehehe..
suka lah aku minat artis-artis barat macam ni.. syok2 dengan geng-geng aku..
Haaa...apa kena mengena lirik lagu ni dengan aku kan kan..
Entah lew.. tadi tetiba teringat lagu ni..
Dulu aku minat sangat dengan group ni..911
Paling minat dekat Lee.. Sebab dia paling cute..
Rambut terbelah kat tengah.. perang plak tu..
(Waktu tu jiwa kacaw..yer lah zaman remajakan)
Tapi lama dah lah.. seingat aku waktu tu form 3 kot..
Yang paling best tu kat tuisyen aku ada sorang budak lelaki ni.. 
Aku rasa dia pun ala-ala muka Lee jugak kot..
Setiap kali pi Tuisyen asyik ganggu aku jer..
Nak study subjek akaun pun susah..
Kejap-kejap nak pinjam buku aku lah...nak pinjam pen aku lah..
Asal aku tak datang tuisyen.. dia sibuk saja tanya aku kat kawan aku..
Sampai kawan-kawan aku naik bosan..
Bila aku tahu dia suka kat aku..
Aku dah mula menjauhi diri dari dia..
Bukan aku tak suka dia..
Aku suka.. Tapi kan time tu time belajar..
Aku tak mau terganggu..
Sekarang ni aku tak taw dah dia pi mana..
Rasanya dah kawen kot..
Dia kan handsome..
Hehehe.. saja je aku tulis entry macam ni bila terdengar lagu 911 ni...
Teringat kat Lee 911

- SEKIAN-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer