My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Monday 25 February 2013

BoRiNg TerLaJaK..!!


Hari ni boring lah ya amat..
Sahabat karib ku di office ni dah dua hari tak mai..
Huhuhuhu.. Kalau tidak dia lah tempatku mengadu segala hal..
(Adoi bunyi Phone Office ni memang tak boleh Bla.. Lah..Bingit Oiii)
Habis lah aku ganggu kawan-kawan ku yang lain dengan gangguan SMS termasuk lah someone yg aku sayang tu.. hehehe (Secret..secret.. Tapi dah call dia pun tadi)
Sementara tu aku pun search lah internet mencari website UUM..
Niat dihati terlonjak-lonjak nak sambung study lagi..
Huhuhu... Ya Allah.. Makhbulkan lah impianku untuk terus sambung belajar..
Nak fikir bab kahwin pun lambat lagi..
So tumpuanku kepada Further Study...
I need MASTER..
Setelah view punya view pasal couse yang aku nak apply tu..
Aku dah buat keputusan nak pilih..
Master of Pulic Management..
Aku rasa itu jurusan paling sesuai kot untuk aku..
Nak sambung couse Finance??
Huhuhu.. mintak simpang lah.. Aku dah tak bleh blah dengan subjek Finance..
Alergic kot...
Dulu pun time Degree.. Aku hampir kecundang..
Kali ni kalau buat Master.. Aku tak mau kecundang lagi..
Mesti mau ada Target..
Kalau boleh CGPA 3.5 and above..
(Cewah berangan tak hingga.. application tu dapat ke idak pun tak tau lagi)
Aku sebenarnya tak larat dah dapat gaji kecik saja.. 
Tengok kekawan lain dapat gaji berbukit-bukit..
Aku plak nak beli apa pun tak dapat..
Bela kereta ViVa tu pun aku dah nyawa-nyawa ikan..
Alahai kesian kat ko erin.. Sabo je lah yer...
Huhuhuhu.....Hari ni aku yang boring.. Nasib baik ada Blog Kesayanganku ini..
Bolehlah menulis apa saja...kan kan kan...

- Sekian -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer