My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Tuesday 30 April 2013

SwEeT MeMoRiEs

Lai lai lai.. aku nie memang gemar yang amat ler edit meng edit picture..
Nie plak aku try edit guna editor online yang aku search kat google..
Nie lah hasil apabila meng edit guna http://www.online-image-editor.com/
Klau u all pun ada minat macam aku nie..
Boleh lah melawati link yang aku tulis tu..
Mudah dah ringkas..Tak macam guna Prin Shop 12 yang selalu aku guna tu..
Picture di atas tu adalah aku dan adik..
Time nie kami pi Nipah Bay Pulau Pangkor
Naik marble boat..Best laksana naik roller cooster..
Terjerik-jerit aku dan adik masa ditarik dengan speedboat..
Laju Beb..huhuhu..Tapi Best..
Bayaran yang dikenakan seorang RM25..Marble boat nie boleh naik dua orang jer..
Masa yang diambil adalah 20 minit.. Tu pun dah tak larat nak jerit pekit..
Nie lah kami.. ditarik guna speedboat..
Wak wit Wak wit jerit..Hehehe..
Hilang segala keayuanku..
Kalau ada kesempatan memang nak naik lagi..
Tapi kena tunggu the next percutian lah..
Mama cakap.. nanti kami nak cuba naik BANANA BOAT pulak..
Best la mama sporting..Abah just jadi cameramen jer..Hehehe..
Next percutian Langkawi pulak then kena tunggu bila adik balik cuti dari Matriks.. @_^
Tak pun kami langkah jauh skit pergi Johor ker..(Boleh tak Abah??)

This picture..Erra, Mama dan Kak Erin
At Nipah Bay Villa
Nak check out dah time nie..
Bye bye Nipah Bay Pangkor Island..
Next time kami datang lagi yer..
Tak puas mandi manda di Nipah Bay..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer