My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Monday 10 June 2013

CiNTa JaNgaN PeRGi !!


Di jendela, aku meratap kesedihan..
Kesedihan yang tak pernah tahu erti kesudahan..
Lara yang menemani, mengapa tidak mahu pergi?
Kesuraman pula menjadi teman setia..

Aarrr..!! Aarrr..!! Aarrr..!!
Melalak aku..Menjerit aku..
Bagaikan gila yang tiada bertempat..
Tsunami perasaanku sukar dieksprestasikan

Aku bukan penagih..Aku bukan peminta sedekah..
Kau telah nampakkan kehinaan itu terhadap ku..
Aku benci kau..Aku benci kau..
Ku tahu yang manis dulu bukan buat ku..

Anggapan aku tersasar jauh..
Janji yang dulu kau lupa..
Aku menangis dan kau tidak peduli..
Aku merayu dalam kebingungan..

Tapi kau masih tidak peduli.
Meski pun aku tidak punya apa-apa, 
tetapi aku masih manusia biasa 
Manusia yang masih  punya perasaan..

Dalam rela aku terpaksa..
Dalam redha aku sengsara.. 
Walaupun begitu aku mohon agar CINTA JANGAN PERGI... 

Nukilan : Puteri Airyn Jun 2013

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer