My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Wednesday 12 June 2013

KiSaH CiNTa KiTa

Erin nak cerita ni.. tapi cerita ni nampak macam cerita kanak-kanak..
Sebab menggunakan banyak sangat picture..
(Ada orang tu cakap.. kat blog Erin ni letak picture banyak-banyak sikit pun tak pa..Dia jenis malas baca..ye lah tu.. :-P)

  

Ni masa kecil-kecil dulu..Awak selalu ajak saya pergi tangkap kupu-kupu sesama..
Saya ikutkan saja sebab tu minat awak.. Awak cakap tak bestlah main masak-masak..

 

Saya pulak selalu berangan-angan bercinta dengan awak lah kononnya..
Cinta monyet kot.. Sebab masa tu kita ni belasan tahun je..
Jodoh pun tak tahu ke mana..

   

Lepas habis SPM.. Kita masuk Universiti yang berlainan..
Awak selalu bagi semangat kat saya supaya belajar bersungguh-sungguh..
Awak nak kita sama-sama berjaya..

  
Alhamdulillah kita dah tamat study di Universiti..
Kita sama-sama dapat tawaran kerja..
Best kan...

 

Kita sama-sama lakarkan cerita cinta kita..
Awak cakap nak kumpul duit dulu..
Saya cakap.. Okay..Saya faham awak nak kedudukan awak tu kukuh dulu kan..

 

Paling best..Awak selalu belikan saya hadiah..
Semua hadiah yang awak bagi..Saya simpan baik-baik aje..

 

Kita selalu jugak berjumpa kan kat Taman Tasik..
Tapi kita bukan duduk berdua..
Cuba lihat kat gambar..Ada picture katak.. Sweet sangat..I like froggy..
Tapi awak cakap awak geli tengok froggy tu..




Sesekali kita duduk bertengget di tebing Tasik tu..
Awak tahu saya ni suka ikan..
Awak ni memang memahami perasaan saya lah..
Sebab tu saya sayang awak..





Asal kita jumpa saja..Awak mesti suruh saya snap picture kita sama-sama..
Picture tu snap guna kamera handphone saya je..
Sebab awak kata handphone saya lagi canggih dari handphone awak..
So, okay...
Kita snap banyak picture kan.. semua picture kita saya simpan..
Bila rindu..Saya view lah satu persatu..




Owh..Akhirnya awak telah kotakan janji awak kepada saya..
Awak melamar saya menjadi isteri awak yang sah..
Alhamdulillah saya bersyukur sangat-sangat..
Inilah saat yang saya nanti-nantikan selama ini..
Teruja sangat pada hari itu.. Sehingga saya tak sedar air mata saya
mengalir kegembiraan.. Awak kata sekarang ni saya milik awak dan awak milik saya..



Sepanjang kita berkahwin.. Awak selalu buat kejutan..
Awak ajak saya pergi dinner..Dah lah dinner di atas menara Alor Setar tu..
Then awak suruh saya pejam mata..Saya rasa awak meletakkan sesuatu di leher saya..
Wow.. Awak telah hadiahkan seutas rantai yang cantik kepada saya..
Hmmm..So, sweet....Romantiknya awak..



Masa hari jadi awak dan saya ajak awak pergi dinner di Kuala Perlis.. 
Saya hadiahkan bunga untuk awak..Romantik tak saya??
Seumur hidup saya tak pernah saya belikan bunga untuk seseorang tau..
Tapi untuk soulmate saya..saya sanggup belikan..
Then kiss pipi awak..Owh sayang suami saya..


Seperkara yang saya paling suka tentang kita ialah..
Kita selalu pakai baju warna yang sama..
Sehati sejiwa lah katakan..
Bahagiakan kita..



Suatu hari..Awak ajak saya jalan-jalan kat K.L..
Tetiba awak nampak si penjual bunga..
Awak terus belikan bunga itu untuk saya..
Saya terharu sangat..Untuk pengetahuan awak.. Saya tak pernah terima bunga dari sesiapa..


Awak selalu beritahu saya..Awak nak beli rumah baru..
Awak nak saya hidup selesa..
Sayapercaya awak mampu memberi kebahagiaan kepada saya..
InsyaAllah..



Pada hari ulang perkahwinan kita..Awak bagi bunga lagi untuk saya..
Wah bahagianya saya..Saya janji saya akan sedaya upaya memberi kebahagiaan juga kepada awak..



Tanpa saya duga..suatu hari saya sakit..
Saya terpaksa admit di hospital..
Sepanjang saya sakit..Awak menjaga saya dengan baik..
Saya tahu awak sibuk dengan kerja wak..
Tapi awak tetap luangkan masa untuk saya..
Thank you awak...

 

Setiap 13 Mac..Awak tak pernah lupa..
Kita celebrate sama-sama.. Selalu awak bawa saya pergi dinner atas menara tu..
Sweet sangat..
Awak..awak.. cuba banyangkan suatu hari nanti kita dipisahkan oleh ajal..
Boleh kah kita survive..Semoga cinta kita kekal hingga ke akhir hayat..

Tiada apa yang mampu saya ucapkan..
Just say..

I LOVE YOU SO MUCH..
AND THANKS A LOT...

p/s: cerita ini adalah rekaan semata-mata.. Biasalah Erin kan suka buat cerita berdasarkan khayalan.. Okay have a nice reading..Thanks sebab sudi baca cerita yang tidak seberapa ni...^_^

2 comments:

batrish said...

salam airyn..
berkenaan macam mana nak join event nuffnang tu airyn just buka website nufnang..lepas tu tengok dekat what's happening..dekat situ banyak event2 nuffnang buat untuk dapat tiket fee, invitation..just join the contest..insyaallah kalau rezki dapat la..=)

Unknown said...

Okay..tq batrish..Nanti Erin try... :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer