My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Tuesday 10 September 2013

Sajak : Dia??

Assalammualaikum..


Aku cinta, dia tidak cinta..
Aku rindu, dia tidak rindu..
Aku sayang, dia tidak sayang..
Aku cemburu, dia tidak cemburu..

Apa benar perasaanku? Tidak benar perasaannya..
Terkongkong aku dalam dilema.. Terbebas dia dari sengsara..
Aku lakarkan askara cinta.. Dia pula tidak peduli apa..
Aku renjiskan kembali segala kenangan..Dia pula nafikan segala

Aku resah..Dia pula bersuka ria..
Hatiku luluh dan sugul..Hatinya pula tenang tanpa masalah
Lama-lama aku diam..Lama-lama aku cuba melupa..
Makin untuk dilupa, makin pula teringatkan dia..

p/s : Sekadar sajak.. tiada mengena dengan gambar di atas tu yer.. Hehehe...

5 comments:

Mizz Aiza said...

tiba-tiba ingatkan seseorang..
p.s: aiza tak minat sangat aron aziz.. aiza minat fahrin ahmad.. hehe..

Unknown said...

nukilan sendiri?
kreatif nie..
hehe..
awat guna gambar aaron..
next time pakai gambr shark.
hahaha.

Unknown said...

Ni Nukilan Kak Erin sendiri.. saja karang puisi ni..hehe.. tak da kena mengena dengan sesiapa pun.. Sekadar suka-suka..

Tetamu Istimewa said...

Kita hanya mampu merancang.

Pha Is said...

nukilan sendiri? hebat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer