My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Friday 13 September 2013

Katakan TAK NAK Merokok !!

Assalammualaikum..

Katakan TAK NAK kepada rokok..Duit habis, penyakit dapat.. Apa yang seronoknya..?? Ish..persoalan..Persoalan..Apa?? nak nampak macho?? Kalau badan berbau tu macho ke?? Nothing to say..




Yang perokok tegar tu.. Tak nak berhenti ke?? Kalau ada niat nak berhenti bolehlah call info-line tu..Penat je kerajaan kita buat kempen henti rokok ni.. PAdahal kita lebih suka memilih untuk sakit.. Merosakkan tubuh badan itu kan berdosa.. Tambah-tambah bukan kita sahaja yang dapat penyakit tetapi orang-orang disekeliling kita.. Fikir-fikirkan dan renung-renungkan yer..

5 comments:

Nory Zoulkefle said...

Abi nory tu lagsung tak terkesan dgn kempen2 ni...
ntah bila ntah dia nak berhenti merokok...huhuh

Akupenghibur.com said...

ishh katakan x nk pada merokok

Tetamu Istimewa said...

Perokok aktif mampu menyebabkan perokok pasif turut terlibat.

Adhie said...

sedang dalam proses mengurangkan jumlah rokok yang dihisap setiap hari hehehehe

Mizz Aiza said...

aiza tak suka orang merokok kat depan aiza.. sebab aiza ada asma..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer