My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Saturday 14 March 2015

Happy Birthday To Me..!!

Assalammualaikum..

Hai you all you all sekelian..



The Best wishes to me for today is HAPPY BIRTDAY or SELAMAT HARI LAHIR.. or SANAH HELWAH..Oh noooo..!! Now i'm 31 years old.. Eh dah tua yer?? My life begin 30 you know.. Cewah yer lah tu..

Entri ni ditulis agak lewat kenapa? Mengapa? Ada sebabnya..Sebab apa.. Hehe.. sebab semalam tu Erin tidur awal.. Al maklumlah ke gym bersama my BFF.. So apa lagi dah letih..Maka tidurlah awal..

Hari ni genaplah umur Erin 31 tahun.. Bila bagi tahu umur.. Automatiknya you all mesti dapat agak Erin lahir tahun bila kan kan?

Seharian berjalan-jalan di Perlis.. Penat jugak lah..Apa pun terima kasih yang tak terhingga kepada Abah, Mama dan Adik sebab sudi meluangkan masa di hari jadi ku ini.. Sampai capek diriku jadinya..

Dan tak lupa juga Erin nak ucapkan terima kasih kepada kawan-kawan dan saudara mara yang mengucapkan Happy Birthday kat Erin ni.. Sama ada melalui Facebook, wechat, whatsapp, beetalk dan juga mesej yang menggunakan kredit tu.. Hehe.. Terharu Erin bila you all wish birthday kat Erin.. Hampir menitiskan air mata ke'terharu'an tau..  

Dan terima kasih kepada my younger sister sebab sudi hadiahkan patung katak yang sungguh comel.. Eh umur 31 tahun pun still peluk anak patung? Yelah.. belum kahwin kan.. hahaha..(Ada kena mengena ke?)

Akhir kata.. Erin happy sangat-sangat hari ini.. Dan... Terima kasih juga kepada someone yang nun jauh di KL nuu.. Walaupun sibuk dengan latihan.. Sudi juga call Erin then wish birthday..

Erin amat menghargai orang-orang disekeliling Erin.. Tanpa you all semua.. Sunyilah hidupku..Sekian Wasalam.. 


1 comment:

arysha_fayyadh said...

Assalam erin,
HAppy belated birtday naaaaaaaaaa
Moga sentiasa bahagia & dalam rahmat Allah AMIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer