My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Thursday 6 June 2013

When I want my dreams come true


Uish.. tajuk entri aku malam ni bagaikan tajuk lagu aje bunyi nyer kan??
When i want my dreams come true.. Nasib tak..tajuk macam nie..

When i need you come to me.. Hahaha..Jangan-jangan..Bahaya kot...!!!
So, aku selaku puteri memang suka berangan-angan..Kadang-kadang angan-anganku sampai tak terhandle.. (Wah ada ke ayat macam tu?? Confius sekejap)

Manyak mender ni yang aku dok angan-angankan..Hope tercapailah yer..
Macam tu lah Puteri Airyn kalau bercerita.. Nak yang hebat aje..(Bawak-bawak istifar lah yer)

Firstly aku nak..aku nak..Hmm.. tak yah cerita lah.. malu..Kikiki (gatai..!!)

Secondly...aku nak sambung master...(okay lah tu..duit mana mau cari?? Mintak bantuan zakat okay tak??)

Thirtly aku nak banglow sebijik..(Orang kaya manalah yang sanggup sedekah kat aku ni?)

Yang keempat (Lah..guna BM plak...elok-elok aje guna BI, pi guna BM..What ever)

Yang kelima....(laaaa... yang ke-4 tu pun tak bagitau..pi skip terus ke-5 pasai pa?)
Memang tak dak pasai..Syok-syok saja..Kikikiki

Nak pi umrah..nak pi umrah...
(PTPTN, hang tak jelas habis lagi jangan dok gatai nak pi oversea noh..Huhuhu..- paper jem)

Yang Keenam...Mau kereta besar lah..(Lori or bas pun tak apa...Agak-agak ar..)

Yang Ketujuh...Jom lah tidoq..malam dah kot.. next time tulis lagi..Poyos...!!

**p/s: lepas ni bleh lah aku tukar nick name lagi..buh nama puteri khayalan pulak kan kan...?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer