My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Monday 3 June 2013

Makanan Yang Sedap-sedap

Assalammualaikum..
Entri ni bukan untuk menunjuk-nunjuk..Hehehe.. ye ker??
Aku nak tunjuk lah sebenarnya menu-menu hidangan sepanjang pengembaraan we all satu family
menghantar adik ku ke Matrix Kuala Pilah..
(Dah minat aku dengan camera.so apa yang menarik semua aku nak snap)


Hot Plate (shizzling) - Adik punya menu (Mid Velly Food Court)


Korean chicken rice set with kimchi- Aku punya menu (Mid Velly Food Court)


Rooster Duck without rice - Mama punya menu (Mid Velly Food Court)


Bihun Sup Cinta Dua -Menu mama punya (Restoran Cinta Dua Kuala Pilah)


Bihun Kongfu - Adik punya menu (Restoran Cinta Dua Kuala Pilah)


 Nasi goreng kampun seafood - Aku punya menu (Restoran Cinta Dua Kuala Pilah)


Takoyaki - menu aku punya (Takoyaki Oshii Plaza Low Yat)

p/s : Aku seriusly tak puas hati bila upload picture kat belog ni.. Aku dah setting rotate picture.. Tapi still nak jadi terbalik pasai pa....?? (Aku yang stress)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer