My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Tuesday 4 June 2013

Bila Aku Tak Faham Bab CINTA


Ni lah aku nak cerita bab aku yang blur bab cinta ni..Cinta yang hakiki tu of couse lah hanya kepada Allah Yang Maha Esa..

Bila bermain perasaan dan hati.. (Aku pun pelik dengan hati aku ni..) Haa?? Kenapa?? Sebab aku ni sangap kot..Aku suka kat orang yang dah tak sayang kan aku.. (Dah dah dah.. entah2 dia dok baca n cakap aku ni over pulak kan..

Dah dah dah.. stop talking about him.. seiapa kita nak hukum-hukum orang ni..What ever pun aku tahu kedudukan aku sebenarnya..Aku sekarang jangan lah mengharapkan sesiapa lagi selagi dia bukan zauj ku yang telah ditetapkan oleh Allah S.W.T..

Dalam doa ku semoga dia yang aku maksudkan bahagia dengan caranya.. Awak...awak..awak.. jika suatu hari nanti awak kahwin dengan orang lain.. jangan lupa jemput saya tauuuuuu... Hope awak bahagia dengan siapa pun pilihan awak... Huhuhu.. (Aku buat ayat sedih...tak pa lah....)

Hmm.. apa yang aku buat untuk hilangkan boring aku..Hmm.. aku selalu je lah online dengan blog aku..nasib lah blog ni hanyalah blog.. kalau tak sure aku dah ajak blog ni kahwin dengan aku kan kan..(over pulak dah..agak-agak arr..)

Kadang-kadang aku on Facebook.. Tapi tak da apa yang best pun.. So, blog walking dari satu blog ke satu blog aku jelajah.. jelajah blog je lah tak kena duit pun..

Okay sekian.. Dari hati yang merajuk...(Merajuk ler.. takda sapa pun nak pujuk..So???)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer