My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Thursday 6 June 2013

Hadiah From My BFF


Hai..excited nak cerita ni...
Apa lah yang aku ni excited sangat ni kan kan kan..
Alah.. nak cerita pasal aku dapat hadiah from my BFF..
BFF tu Best Friend Forever lah.. So u all ingat apa ke??


Yeah.. dapat MP3 from Wan Nini..
Uniq tau MP3 ni..sebab kita boleh insert sendiri memory card..
U all nak berapa MB pun tak per..Boleh pilih je memori card..
First time aku jumpa MP3 macam ni..Apa pun aku sangat-sangat happy dapat hadiah..
Tq Nini for MP3 nie.. Sayang kamu.. Hehe..


Ni pulak tudung cantik from Niesa..
Tq Niesa for tudung yang cantik ni..
Sayang kamu juga Niesa..

p/s : Kedua-dua hadiah ni.. aku nak bawak pi Redang Island..Pada 26 Jun - 29 Jun..
Teringin nak naik Bot Pisang.. Tapi takut sebab dah ada orang mati lemas baru-baru ni..
Macam mana nie..?? Huhuhuhu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer