My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Saturday 8 June 2013

Redang Island

ASSALAMMUALAIKUM...

Hmm.. petang-petang macam ni nak tulis apa yer??
Tulis pasal aku excited nak pi Redang okay tak??
Tu pun kalau jadi lah.. Risau jugak kan last-last minutes tak jadi..
Dah rasa hampa (kecewa) pulak kan..

Whatever pun aku try-try jugak search kat google picture-picture Redang Island ni..
Really hope program ke Redang Island ni jadi lah yer...
Kepingin sangat nak jalan-jalan..Walaupun aku baru sahaja pulang dari menghantar adik ke Kuala Pilah then bersiar-siar sekitar KL..


Wah.. bestnya.. nak snorkeling macam ni kat Redang nanti boleh tak??
Tapi picture tu macam orang dok scuba diving je..
Aku tak de lesen scuba.. so, nanti snorkeling je lah yer.. Huhuhu..


Haa.. ni baru picture snorkeling..
Syok noh..depa dok berenang sambil tengok ikan-ikan berkeliaran..


Seperkara lagi aku teringin sangat nak naik benda alah ni..
Ni lah banana boat.. selalunya akan naik 8 hingga 10 orang untuk satu sessi..
Nanti naik banana boat mesti terjerit-jerit kan.. Hehe..
Lebih kurang macam aku naik marble boat lah masa pergi Pangkor Island dulu tu..

p/s : Okay sekian lah cerita aku yang lebih kurang excited ni.. Hehehe.....
Kalau tak jadi melebek je kan.. kan..

1 comment:

SK said...

pernah pergi tioman tak? dekat taman laut? situ best, banyak ikannn.. tapi syafiq xpenah pergi redang so xtau laa mana satu lagi best.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer