My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Tuesday 4 June 2013

Croco Comey

Okay before tidur..Aku nak buat entry sekejap..
ampa semua mesti heran kan dengan tajuk entri aku ni..
Tak pepasal nak tulis tentang croco ni kan.. Apa kebenda pulak ni kan...
Jap eh aku upload picture croco yang aku sayang..Pemberian abah tau kepada aku..(Jeles adik sebab dia tak dapat..abah beli kat aku sorang je..)


Haaa... ni lah croco tu..Mesti u all tengah cakap macam ni kan...
Ooooo..ini lah croco nyer...Hehehe..(Ayat u all lah) Gelak plak..
Glow in the dark lagi tu.. Dalam kelam pun boleh nampak my croco tu..
Mama tanya abah kenapa tak beli kat adik sama.. Abah kata adik tak perlu kan croco tu..
Setiap kali pergi kedai komputer, mama dok view flash drive.. Ternampak jugak croco ni..
Cadang nak beli kat adik.. sekali tengok harga.. mak ai.. RM55 daa.. terus tak jadi..
Mahai noooo croco aku ni...Hehehe

Haa.. look look..comey kan dia...???
Hope lah tak kena virus.. huhuhu....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer