My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Tuesday 18 June 2013

KeRJa Oh KeRJa

Assalammualaikum..


Haaa.. suka sangat lah tu nak tunjuk meja kerja yang berselerak ni..Tu tandanya sedang bekerja yer... Kononnya.. Ahak ahak..Semuanya in progress.. What ever nak kena settle..Urgent.. Kononnya lah..(Eh.. Berapa banyak konon daaa...Ops!!..Hehehe)

So, What ever I'm doing..mesti ada komitment okay..Eh blogging tu kena bagi kommit jugak ke?? (Garu kepala kejap..Buat-buat bengap..hahaha)

Ni semua buat bahagian pencen ye..Tetiba Erin rasa macam nak pencen lah jugak..Pulak dah...Okay..asyik bebel je.. jom buat kerja semula..Walaupun jam menunjukkan pukul 5.15 petang..
^_@

2 comments:

sha (chirp chirp) said...

waaahh. OT ke. rajin! :D

Unknown said...

Hehe.. sekali sekala je kerja byk.. so, buat O.T.. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer