My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Thursday 20 June 2013

Tak Tahu Nak Cakap Macam Mana

Assalammualaikum..Hai Semua.. :-(


Malam ni rasa sedih sangat..Sebenarnya memang hari-hari lain pun Erin rasa sedih.. Tempat yang paling Erin suka luahkan pada blog ni lah..Setiap masa rasa nak dengan blog ni je.. So, dunia Erin hanya dengan internet..Memang Erin tahu.. bila kita asyik dengan melayari internet.. kita macam terpisah dengan alam realiti..Bagi Erin alam realiti kehidupan sebenar tak lah best sangat..

Ye lah kadang-kadang sikap orang lain membuatkan kita terasa hati..So, bila malas dah nak bercakap..Erin banyak lah view apa-apa yang patut kat laman maya ni..(Search perkara yang baik saja..Jangan salah faham yer)

Kalau Erin  cakap Erin sayang sangat dekat Blog Puteri Airyn ni.. Ada tak orang nak cakap Erin ni mental?? Entah lah..Nak suruh orang lain sayang kita?? Memang kecewa lah jawabnya..Nak cari orang tempat meluahkan perasaan?? Ada ke orang yang nak dengar..??

Contohnya kita mengharapkan sesuatu..Selalunya dalam hirarki kehidupan kita..Yang paling tinggi dan teratas ialah PENGHARGAAN dan KASIH SAYANG..Semua orang perlukan 2 perkara ini..Tanpa kedua-dua perkara ini..Mungkin kita akan rasa hidup kita tiada erti langsung..(Tu yang Erin selalu rasa)


(kita senyum..padahal kita menangis)

Tapi apa yang boleh Erin buat..Hanya Allah sahaja yang tahu perasaan Erin..Kalau cerita pada sesiapa pun rasa susah sebab tiada yang memahami..Pada waktu dan saat Erin rasa sedih, dan kecewa yang teramat sangat..Pasti Erin akan sebut nama Allah..Banyak-banyak kali..Istifar Banyak-banyak kali..Sampai rasa tenang..

Kadang-kadang orang cakap be mature lah Erin.. Ya.. I know my age..30 years old tak sepatutnya Erin berfikiran macam ni.. Macam yang Erin sebut dua perkaran di atas tu lah..Erin rasa Erin tak dapat 2 perkara tu dalam hidup ni..

p/s : So, happy dengan berblogging walaupun ia telah memisahkan Erin dengan dunia realiti...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer