My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Thursday 18 July 2013

iFTaR RaMaDaN

Assalammualaikum..

Iftar Ramadan bermaksud makan untuk berbuka puasa pada bulan Ramadan..Kita just panggil berbuka puasa je kan.. Time sahur tu kita makan sikit je.. Tapi time iftar..MasyaAllah banyaknya makanan..Tambah-tambah pi tyre walking kan.. bukan blogwalking yer.. Berjalan-jalan di Bazar Ramadan lah..Hehe..

 Wah..besrnya karipap tu.. Gergasi punya tau... Hehe.
Ada sayur keladi, ada isi ayam dan ada masak lomak urat lembu..(Semua beli di Bazar Ramadan Stadium Darulaman)

Jom Beriftar...

4 comments:

Tetamu Istimewa said...

Boleh tahan lauk berbukanya ya.

Unknown said...

Erin suka beli makanan yang unik.. Time Ramadan ni lah selalu saja bertembung dengan makanan yang jarang jumpa pada wak tu lain.. :-)

Aida Ismail said...

Besarnyeeee karipap! Ye ke karipap tu? Tak pernah nampak lagi karipap sebesar tu. Huhuu~

Unknown said...

Betul Aida..Karipap tu memang besar.. sebesar piring yang Erin tunjuk tu..Kat Bazar Ramadan Stadium Darulaman je yang ada jual..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer