My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Monday 2 September 2013

Sedih Tetiba Kenapa?

Assalammualaikum..

Alahai.. kenapa dengan perasaan Erin hari ni.. asyik rasa nak sedih saja.. (Fikir jodoh ke Erin?)
Mungkin ini yang membebankan fikiran.. Hidup kosong? Tak lah.. Allah kan ada.. Tapi bila tengok kebahagiaan orang lain diri beremosi pula..

Nak ke abaikan perasaan ni? Perlukah fikir semua ni.. Perkara yang paling sukar untuk difikirkan.. Di luar bidang kuasa manusia.. Hanya Allah Maha Esa sahaja yang tahu..

Ramai yang cakap.. Erin bersabarlah..Jodoh tu ada nanti.. Tapi mudah orang lain untuk mengunkapkan itu ini.. Mampukah kita untuk tanggung semua persoalan ini..Yang penting Erin selalu tanam dalam diri dan selalu ingat bahawa setiap orang diberi ujian dan dugaan.. Inilah ujian dunia yang Erin harus harungi..Menghayati warna warni hidup ini sendiri.. Tapi tak apa.. Erin masih ada keluarga yang amat Erin sayangi di dunia ini.. Terima Kasih Allah di atas kurniaan Mu.. 

6 comments:

Tetamu Istimewa said...

Selalulah mengambil dari sudut yang positif untuk membakar semangat kita.

Unknown said...

bersabarla..

Unknown said...

inshaAllah kak erin akn dapt yg terbaik untuk akak..aminn :)

Unknown said...

Terima kasih cikgu Helmi, Cik mun dan Akmal kerana beri komen..InsyaAllah kebahagiaan itu ada di mana sahaja.. Cuma kita sahaja yang mampu menghargainya..Yang penting bahagia yang dicari ada dalam diri dengan cara yang tersendiri..Berblog pun suatu kebahagiaan juga kan? :-)

Fais-SKA said...

sabar kak..smua 2 ujian Allah..pasti ada hikmahnya..Dia lebih thu, lgpn jodoh ni rahsia..bnykkn berdoa yup =) senyum selalu..

Mizz Aiza said...

kadangkala aiza pun merasa sedih dan sunyi secara tiba-tiba.. cuba sibukkan diri dengan melakukan aktiviti lain untuk menghilangkan perasaan itu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer