Assalammualaikum you all..
Hari ni Erin rasa macam tak berapa best.. Rasa sedih tetiba..Rasa sayu dan macam-macam perasaan bercampur-baur..Nak identify perasaan yang Erin rasai sekarang pun tak tahu.. Apa pun sabar..Mungkin Erin banyak fikir soal jodoh..yer lah..kan umur dah meningkat.. Lepas tu orang pakat tanya.. Erin jadi sedih.. Dok cakap kat diri La Tahzan.. Tapi last air mata juga yang mengalir.. Erin tahu ini dugaan dan ujian Allah SWT.. Maka Erin kena tabah dan sabar.. Cuma Erin selalu ingat bahawa tiada manusia di dunia ini yang terlepas dari diuji oleh Allah SWT.. Ujian itu tanda kasih sayang Allah SWT kepada hamba-gamba Nya..
My LuvLy Followers
Status Terkini :
Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^
Wednesday, 9 July 2014
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Catatan Popular
-
Assalammualaikum.. Hai you all.. Mood nak tulis entri tanpa gambar terdetik hati Erin.. Cewah.. Mengada nak tulis ayat kononnya puitis....
-
Assalammualaikum Yeah.. jom tengok ikan dan berenang bersama ikan-ikan ini.. First time dapat berenang secara live dengan ikan-ikan n...
-
Assalammualaikum.. Ya Allah.. Tak boleh bayang bila diri jadi gemuk macam ni.. Hehe.. Ni lah hasil edit melalui phone.. Canggih naa.....
-
Fantasi bermaksud berimaginasi atau berangan-angan. Bukan sekadar itu definisinya, boleh dikatakan fantasi itu seperti bercita-cita..manusia...
-
Assalammualaikum.. Kemana yer Erin menghilang tanpa entri 2,3 hari ni?? Nak tahu ke alkisahnya? Alkisah kecemasan dari 11 malam, k...
-
Assalammualaikum.. Syukur ke hadrat Illahi kerana kurniakan Hari Raya AidilFitri yang paling best buat Erin dan Family..Kenapa Erin ide...
-
Assalammualaikum.. Gambar FB Benar tak kata-kata ni? Sekeras-keras hati perempuan.. Tetapi tetap hati tisu.. Kerana sifat semulaja...
-
Assalammualaikum.. On ice.. Wow..kesedapan Tutti Frutti nih.. Biasalah mood raya asyik jumpa lemang ketupat rendang dan bagai..So, E...
-
Assalammualaikum.. Hmm.. cepat betul masa berlalu..Patutlah orang bicara masa itu ibarat emas..Masa itu terlalu pantas dan laju..Pejam ...

1 comment:
sabar jelah aryn..
Post a Comment