My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Sunday 28 April 2013

CANON EOS DIGITAL 1000D

So today penat dan letih yang amat..
Hmm?? Kenapa letih..
Sebab jadi camerawoman kot tadi kat sekolah abah..
Hari ni adalah hari ko-k SK Seberang Perak
Aku joint untuk pameran my company ERIN Enterprise
Wow.. nampak macam aku ni ahli perniagaan pulak kan..
Biasalah nak hidup..
Kita bukan buat satu kerja saja..
Nak maju kan..
So kenalah ada nilai tambah..

Wait,wait..sebenarnya aku ni memang suka sangat jadi camerawoman
Ia sangat mencabar..selain dari hobi mendaki gunung dan seni mempertahankan diri..
Nampak saja aku ni seorang yang ayu..
Wah ayu gitu..
Tapi jika tak kenal aku betul-betul memang orang ingat aku ni lemah lembut dan boleh pegang title Miss Ayu ..
Haha.. kelakar kan?? Sebab title gadis ayu tu memang familiar
 dengan diri aku sejak study dulu sampai lah sekarang ni..
Cemuih tau dak..(Tu dia keluaq semua bahasa utaqa)

Sebenarnya aku idamkan sebuah camera DSLR macam kat picture tu..
Camera tu abah yang punya.. huhuhu..
InsyaAllah aku akan miliki DSLR aku sendiri..
Sama ada nak pilih NIKON atau CANON..
Ia nya belum pasti lagi..

So, u all pulak minat apa yer??

@_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer