Ish..ish.. asyik-asyik cakap pasal ini..Tahu ke apa erti gambar di atas tu?? Kadang-kadang bosan dengar, macam dalam dunia ni dah tak ada apa yang perlu dibincangkan lagi selain soal hati, cinta adam dan hawa, perkahwinan dan macam-macam lagi yang seangkatan dengannya..Kalau selalu dengan cintan-cintun ni kadang-kadang boleh meleleh tahi telinga ni tahu tak..Adoi hai..Kalau terjah mana-mana blog pun ramai yang menceritakan perihal diri sendiri atau pasangan masing-masing..Love, Love...Ai..yang mereka sibuk sangat tentang love ni, mereka tahu sangat ke tentang maksud perkataan tu..Well bukan nak kata apalah, dunia sekarang memang dunia populariti, tambahan sudah ada laman web sosial..wah..!! Pakat-pakat mengeksposekan diri masing-masing..I menulis ni bukan apa cuma menyampaikan apa yang i lihat...Dulu i selalu jugak tulis pasal perasaan i yang agak nampak kesunyian..gitu..hahaha..But now, i bagaikan dapat semangat baru dan banyak berfikir tentang hal-hal lain..soal jodoh tu..Tunggu dulu sebab i nak cari yang betul-betul berkesan sebab i dah tak suka memainkan perasaan orang yang salah.. Biar pengalaman mengajar i erti segalanya.. Dalam kehidupan bukan cinta sahaja yang i perlu..Walaupun ada segelintir manusia yang menganggapkan i sebagai seorang perempuan yang ego..Ya...ingat lelaki sahaja yang ada ego dan boleh memperkotak katik kan kaum wanita..Mintak tolong sikit k..Hehehe..My LuvLy Followers
Status Terkini :
Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^
Wednesday, 22 December 2010
Ish..Ish...
Ish..ish.. asyik-asyik cakap pasal ini..Tahu ke apa erti gambar di atas tu?? Kadang-kadang bosan dengar, macam dalam dunia ni dah tak ada apa yang perlu dibincangkan lagi selain soal hati, cinta adam dan hawa, perkahwinan dan macam-macam lagi yang seangkatan dengannya..Kalau selalu dengan cintan-cintun ni kadang-kadang boleh meleleh tahi telinga ni tahu tak..Adoi hai..Kalau terjah mana-mana blog pun ramai yang menceritakan perihal diri sendiri atau pasangan masing-masing..Love, Love...Ai..yang mereka sibuk sangat tentang love ni, mereka tahu sangat ke tentang maksud perkataan tu..Well bukan nak kata apalah, dunia sekarang memang dunia populariti, tambahan sudah ada laman web sosial..wah..!! Pakat-pakat mengeksposekan diri masing-masing..I menulis ni bukan apa cuma menyampaikan apa yang i lihat...Dulu i selalu jugak tulis pasal perasaan i yang agak nampak kesunyian..gitu..hahaha..But now, i bagaikan dapat semangat baru dan banyak berfikir tentang hal-hal lain..soal jodoh tu..Tunggu dulu sebab i nak cari yang betul-betul berkesan sebab i dah tak suka memainkan perasaan orang yang salah.. Biar pengalaman mengajar i erti segalanya.. Dalam kehidupan bukan cinta sahaja yang i perlu..Walaupun ada segelintir manusia yang menganggapkan i sebagai seorang perempuan yang ego..Ya...ingat lelaki sahaja yang ada ego dan boleh memperkotak katik kan kaum wanita..Mintak tolong sikit k..Hehehe..
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Catatan Popular
-
Assalammualaikum.. Hai you all.. Mood nak tulis entri tanpa gambar terdetik hati Erin.. Cewah.. Mengada nak tulis ayat kononnya puitis....
-
Assalammualaikum Yeah.. jom tengok ikan dan berenang bersama ikan-ikan ini.. First time dapat berenang secara live dengan ikan-ikan n...
-
Assalammualaikum.. Ya Allah.. Tak boleh bayang bila diri jadi gemuk macam ni.. Hehe.. Ni lah hasil edit melalui phone.. Canggih naa.....
-
Fantasi bermaksud berimaginasi atau berangan-angan. Bukan sekadar itu definisinya, boleh dikatakan fantasi itu seperti bercita-cita..manusia...
-
Assalammualaikum.. Kemana yer Erin menghilang tanpa entri 2,3 hari ni?? Nak tahu ke alkisahnya? Alkisah kecemasan dari 11 malam, k...
-
Assalammualaikum.. Syukur ke hadrat Illahi kerana kurniakan Hari Raya AidilFitri yang paling best buat Erin dan Family..Kenapa Erin ide...
-
Assalammualaikum.. Gambar FB Benar tak kata-kata ni? Sekeras-keras hati perempuan.. Tetapi tetap hati tisu.. Kerana sifat semulaja...
-
Assalammualaikum.. On ice.. Wow..kesedapan Tutti Frutti nih.. Biasalah mood raya asyik jumpa lemang ketupat rendang dan bagai..So, E...
-
Assalammualaikum.. Hmm.. cepat betul masa berlalu..Patutlah orang bicara masa itu ibarat emas..Masa itu terlalu pantas dan laju..Pejam ...

No comments:
Post a Comment