My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Tuesday 8 April 2014

Cantik, Tak Jemu Mata Memandang

Assalammualaikum..

Hai my dear sekelian..Tengah buat apa tu malam-malam gini?? Apa dok tengok TV? Tak best.. Mai layan blog puteriairyn ni lagi best.. 

Sebenarnya..Bukanlah Erin ketandusan idea nak penulis perkara lain yang lebih berfaedah dan memberi manfaat.. Cuma malam ni Erin nak publish gambar-gambar menarik di sekitar Kuala Sungai berhampiran Kuala Kedah.. 

Cantiknya pemandangan sampai tak tau nak habaq.. Hehehe.. Yang pakai baju kurung pink tu Erin lah.. Tetiba mood pink pulak kan.. Waktu ni baru balik dari pejabat.. Kemudian Abah dan Mama ajak keluar gi jalan-jalan.. Apa lagi teruja habislah kan..Tumpang single ni.. Jalan sepuas-puasnya dengan Abah dan Mama.. Nanti dah kahwin gi jalan-jalan dengan Hubby pulak kan.. Tak gitu??




Sunset yang sangat menakjubkan.. Dengan menggunakan kamera telefon je ni..Tapi cantikkan gambar ni??



Ni gambar anak ketam.. Banyak betul anak-anak ketam kat tepi kuala ni.. Nasib tak jumpa mak pak ketam.. Kalau tak, dah lama cek buat ketam masak masam manis..


Ni pemandangan kat tepi Kuala Sungai




Itu je pun yang Erin nak show off pada entry kali ni..Next Entry?? Tungguuuuuu....!!!

6 comments:

impian said...

cantikkk.. dila suka pergi tempat2 macam ni :)

dear anies said...

nnt kalu ke sana nk pergi jg la tmpt ni

Mizz Aiza said...

subhanallah.. memang cantik suasananya erin..

p.s: yang pakai baju pink tu lagi cantik.. :D

Byzura Halifah (MB) said...

cantik tmpt ne... :)

ANIM said...

yg baju pink tu pun cantikss..

Tetamu Istimewa said...

Saya belum sampai lagi di Kuala Sungai (tempat nilah).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer