My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Tuesday 26 February 2013

NaH AmeK KaW..!! SeDaS KeNa..HeHe..


Hahaha.. terbeliak mata aku baca Star hari ni..
Nah.. amek kaw..kena sedasss...
Memang betul lah..
Ramai yang mai kerja tapi buat benda lain..
Lari tajuk bekerja tuu..
Kadang-kadang aku rasa office aku macam pasar malam pun ada..
Ngongang-ngongang sembang..
Lari tajuk dari bab kerja cek ooiii...
Hal dok layan tenet tu aku lah..
Tapi keja aku layan tenet atau facebook je..
Facebook tu penting sebab..
Aku nak berhubung dengan kawan-kawan aku yang dok kat jabatan lain..
Konon lah noo.. hehehe
Pastu aku pulak memang suka lah bidang penulisan ni..
Sebab tu rajin lah yang amat pi update My Blog ni...
Time Office pun aku redah je..
Kalau tak tulis kat blog pun aku akan menulis kat M.Word..
Yang bab bersembang tu bukan aku lah..
Aku bukan jenis yang suka lepak kat pantry..
Tu dia.. macam dok hentam orang lain jer..
Entah lew, sapa yang makan cili dia lew terasa pedas kan kan..
Last-last.. jadi 4 jam je lah yang betul effisyen..
Kalau 4 jam kerja tu semua kerja siap takpa..
Ni time orang balik dah.. kita baru pulun nak buat kerja..
Pastu paaa lagii.. claim overtime lah..
Ooohhh... gaji tak berkat tu.. 
Sepatutnya ganti lew waktu yang dok merewang benda lain time office hour..
Ni tidak.. claim overtime plak..
Manusia memang begitu asyik ambik kesempatan saja..
(Alamak tulis mcm tak sayang tangan plak kan)
Hihihihi.. tu pun untuk peringatan diri sendiri jugak..
Supaya tak lew aku terpesong dari landasan sebenar..
Niat kerja nak cari rezeki yang halal..
Sekali silap terus jadi tak halal..
Oh Nooo..!!

- SEKIAN -

1 comment:

mrs eyza said...

sama kat tempat faiz...ada satu geng tu suka sangat melepak dalam pantry lama2... smp menyusahkan orang lain nak solat dalam tu.

erin bayangkan pukul 11 keluar pi beli makan tghari, kul 12 masuk makan dalam pantry, kul 12.30 masuk sekali lagi tidoq, kul 2 bangun semayang, kul 3 sambung bergosip sambil mekap...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer