My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Monday 13 May 2013

Tak De Benda Nak Cerita Tapi Nak Gak Cerita Nyer..!!

GoodMorning...
No body no body but you...
Lalala.. yang tu je lirik lagu wondergirl yang tahu..
Ye lah korea korea ni aku bukan ambik port sangat..
Lain lah macam adik aku aku si erra tu semua cerita dia tahu..
Korea, Filipina, Jepun, Hollywood, Bollywood..
Semua dia tau.. Tapi study pun dia dia okay..
Kot mana lah otak dia tu kan..cerdik sangat..
Time nak SPM pun selamba je dia tidoq lah tgk TV lah.. adoi lah adik ku itu..
Apa pun tahniah ler dapat masuk Matrikulasi..
Tengok result biology adik not bad lah..
So, aku hope dia dapat jurusan sain yang berkaitan biology lah..
Kalau adik dapat jadi Doktor suatu hari nanti lagi best.. merealisasikan cita-cita ku yang tak kesampaian..
Aku dulu masa form 3 berangan le nak jadi doktor sebab result sains aku memang terbaik lah..
lagi pun aku memang minat buat research berkaitan sains ni..
Tapi apa kan daya.. lain yang diimpi..lain pulak jadinya..
Dah masuk pulak kelas akaun..Mahu saja aku meraung..
Mama tolong lah erin tak mau masuk kelas akaun..
Tapi dalam tak mau.. result akaun masa SPM aku gempak gak wei..
Aku dapat A.. huhuhu.. Dah memang jodoh ku dengan wang kot..
Jodoh aku dengan akaun tak habis kat situ saja..Aku dapat tawaran pi Matrikulasi Pulau Pinang Pulak dah..
Lepas tu sambung pulak Ijazah kewangan di UUM..
Tapi aku bukan lah perempuan mata duitan yer..Jangan salah paham k..
Dan sekarang ni aku kerja sektor pentadbiran.. Alhamdulillah hilang serabut aku dok belajaq segala bagai Bond Forex dan money exchange..Tapi ada kawan-kawan nasihat aku agar sambung master kewangan..
Adoi lah tak mampu mak...huhuhu..Kalau aku nak sambung pentadbiran awam okay tak..
Tak mau dah perah otak  pikio bab Financial ni..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer