My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Saturday 18 May 2013

Sebenarnya Saya Isteri Dia

Assalammualaikum...
Sebenarnya Saya Suami Dia..Hahaha.. Ader ke macam tu pulak..
Apa pun cerita ni sangat-sangat best..U all tengok tak??
(Continue cerita..sebab aku nak kuar jap p rumah mak tok)
Ceritanya macam ni..Firash dan Syaf telah difitnah dan kena tangkap basah..
Syaf sebenarnya tunang kepada abang Firash.. iaitu Farish..
Firash terpaksa berkahwin dengan Syaf untuk menutup maruah keluarganya..
Farish kecewa sangat dengan kejadian itu..
Malam pernikahan Firash dengan Syaf.. Farish kemalangan dan meninggal dunia..
Firash tak boleh terima Syaf sebagai isteri dia sebab dia tak cintakan Syaf..
Syaf pula tua pada Firash..yang boleh dianggap macam kakaknya..
Dalam tak suka lama-lama boleh jadi suka kan kan...??
Tapi bila Firash dah mula sayangkan Syaf.. Raina pulak datang mengganggu hubungan mereka..
Alah ciannya..Dalam mana-mana cerita mesti ada watak antigonis kan..
Dah nama pun drama kan..Nak tahu cerita selanjutnya kenalah tengok cerita ni..
Kalau ada duit boleh p beli novelnya.. RM30 je kot aku view kat kedai buku Popular..
Tapi sekarang ni aku dok baca Novel SUAMI AKU USTAZ.. hehe best jugak lah..
Harga pun boleh tahan RM22 je.. Dalam tajuk lain lah aku cerita pasal novel ni yer..
Nak kena habiskan baca dulu nak cerita pun kat u all...

p/s : untuk view cerita SEBENARNYA SAYA ISTERI DIA..U all boleh click this link
 http://www.flm2u.com/2013/04/sebenarnya-saya-isteri-dia.html
(okay selamat menonton yer...^_^)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer