My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Monday 3 February 2014

Nak Dapat Pahala Tak?

Assalammualaikum


Hai you all.. Sebenarnya dalam apa jua yang kita lakukan.. kita mahukan pahalakan.. Lihatlah picture di atas ni.. Ada 3 cara nak dapat pahala.. iaitu memberi sedekajh.. Yang mana ada duit lebih tu hulur hulurkan lah.. yang tak ada, bagi senyuman pun dah cukup.. Bak kata orang senyuman itu sedekah.. hehehe..

Yang keduanya berkongsi ilmu..blogger blogger yang rajin kongsi ilmu berguna tu bagus yer.. you all dapat pahala.. bila orang ikut ke arah kebaikan, you all dapat pahala berkali kali.. poin tu untuk ke syurga.. 

Yang mana ada anak anak tu didiklah anak anak anda sebaik mungkin, bagi didikan agama yang terbaik kerana doa seorang anak yang soleh itu dapat memberi pahala kepada kedua dua ibu bapanya.. Macam Erin, tak da anak lagi.. Huhuhu.. Kahwin pun belum.. Tak pa, pasal jodoh tu urusan Allah SWT.. bila dah sampai waktunya, berkahwinlah Erin kan.. InsyaAllah jodoh ada...Kena yakin dengan Allah SWT..

Sekian Terima Kasih.. ^_@

2 comments:

Tetamu Istimewa said...

Sama-samalah kita amalkan ya.

norhasnizakhalid said...

mari kita bersama mengamalkannya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer