My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Monday 22 April 2013

WoW..LonDoN CiTy..!!!

London city?? Wow..
Tempat idaman beta..
Cewah..Bila lah mau sampai di kota ini ya??
Tapi tak musytahir suatu hari nanti akan ku jejaki jua kota ini..
Seperti mana impian ku mahu melancong ke negara seberang..

Dulu still ingat lagi.. nak naik flight pun susah..
bila nampak flight rasa sedih je sebab teringin sangat nak naik..
Tapi Alhamdulillah dengan kuasa Allah..
Tiada apa yang musytahir..

Seingat aku.. Tahun 2010 lah banyak kali aku fly..
Hehe.. best sangat bila naik belon..
Oops!! belon plak..
Ye lah orang sabah panggil belon bah..
Firstly aku fly ke Labuan..5 hari oo dok kat sana..
Lepas tu aku balik ke kedah..
Then aku fly lagi ke sabah.. 7 hari oo dok sana..best oo...
Paling jauh aku terbang ke Bandung dan Jakarta..5 hari kok di sana..
 ni aku teringin nak pi London plak..
Musytahir tak??

Jika kita fikir positif..
Impian pasti jadi kenyataan..
Dah..dah.. aku dah terlebih berangan plak nanti..
Whatever.. London City ni memang tempat yang menarik..
Kalau nak pergi situ jangan lupa spare duit manyak-manyak k..
Sebab nak Shopping kan..
Haha..aku ni gila shopping ker?
Tak lah.. aku gila kamera je.. 
Nak pukul gambar manyak-manyak (pukul tu loghat klate = ambilk gambar laaa...)
-sekian-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer