My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Tuesday 23 April 2013

ProToN PrEvE..!! Nak Nak..

Nah amik kaw.. Proton Preve kot..
Ni lah idaman ku..
Nak idam BMW mcm uncle aku pakai tu..
Mahal sangat kot..
Takut tak tercapai dengan taraf ku ni..
Idam proton preve je lah dulu..
Nanti dah ada rezeki lebih baru pikiaq BMW ke..
hehehe.. angan-angan tinggi lah si puteri ni..

Mama cakap.. erin tukar je lah Viva tu..
Kecik dan sempit je mama tengok..
Cewah..tu ayat mama lah yer..
Memang nak tukaq pun..
Tunggu sat saja bagi erin bernafas sat..
Bayaq viva ni pun dah mahai..
Kereta auto lah katakan..

Nak tahu aku bayaq viva tu berapa??
Korang mesti tak tahu kan..
Sat naaa.. nak bagi tau.. RM455..
Ada percaya ke??
Kawan aku cakap awat mahai sangat viva hang??
Entahlah.. sebab aku guna loan Bank Islam kot..
lagi pun tu kereta auto..Lain ler pakai manual..
Apa barang pakai manual..
hahaha...

Viva tu pun ada 4 tahun je lagi nak abis bayaq..
Pas tu aku tukaq pakai kereta lain..
Viva tu aku ingat nak sedekah kat adik kot..
Tapi buat masa la ni aku nak beli rumah dulu..
Penting kot rumah tu..
Dah ada plan dengan mak cik aku..
Kami pakat nak beli rumah dekat rumah tok aku..
Area Merbau Pulas Ler..
Tau ke kat mana?? (Kalau tak tau pi search kat google naa..)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer