My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Sunday 21 April 2013

Rasa Nak P DuBai??


Hari ni hari badmood sedunia lah agaknya..
No more eating.. no more working..
Kerja kat office berlambak-lambak..
Aku malas nak buat...
Sorry Mr. Boss..
Aku memang tak ada mood hari ni..
Fikiran melayang ntah mana-mana saja..

Dalam keboringan ku hari ni..
Aku jelajah macam-macam blog..
So, tetiba tervisit plak blog travel ejen..
Huhu.. nice lor tempat-tempat menarik ni..
Tapi kosnya.. Al maklum je lah..

Lepas tu aku search google image..
view Dubai..
Wah cantik menarik.. 
Bila view kos travel ejen..
Mak ai.. RM6000 kot..

Why pilih Dubai plak ni..
Kenapa tak pilih Abu Dhabi ke..??
Hahaha.. bukan Abu Dhabi tu dekat dengan Dubai ke??
Whatever!!!
Cantiknya Dubai.. Kang aku dah jatuh cinta dah..

Kalau nak travel..
Ada duit baru best..
Dapat lihat dunia lain..
Asyik terperuk dalam rumah tak best jugak kan..
At lease nak jadi seorang penulis.. 
Mesti banyak pengalaman..
Mesti banyak cerita..

Aku sedar bakat yang aku ada..
Cuma aku masih mencari apa yg perlu aku tulis..
Idea dah ada.. cuma pengalaman belum penuh di dada..
Bukan senang utk menjadi seorang penulis..

- sekian -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer