My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Thursday 18 July 2013

NiCe PicTuRe EdiTinG

Assalammualaikum..

Hai U all..

Erin just nak pamerkan kat sini pictures yang telah Erin edit guna My Xperia..bagus juga yer ada application mobile ni.. mudah lah lepas ni..Erin boleh tulis entri dimana jua Erin berada, Boleh edit picture dimana-mana sahaja..lagipun phone tu kecil je berbanding nak usung lappy ke hulu ke hilir kan...picture yang di edit pun cantik-cantik gitu..(serius tak sangka)

 Ni bunga-bunga yang ada di halaman rumah Erin.. Mama yang tanam..Segar bugar gituu..


Ni plak sepupu dan anak sedara Erin.. Yang perempuan tu nama Khaisarah dan yang lelaki tu nama Iqbal Haziq.. Dua-dua orang ni pakai kasut ulat.. hehe..comey kan..

So, Tq..sudi view dan baca apa yang Erin tulis.. ^_@

4 comments:

Anonymous said...

Best x gune Sony Xperia? Jika tgkkn Pic kt atas, bleh tahan gak dienye Quality.. He3
Brand Sony antara feveret Giorgio, tp Hp Sony xpernah lg cube guna... (^_^)

Tetamu Istimewa said...

Saya juga suka bercucuk tanam di rumah di kampunglah.

Aida Ismail said...

Erin guna Xperia apa? Aida pun guna Xperia juga. Hee~

Unknown said...

Erin guna Xperia X10.. yang model lama..Tapi camera handphone memang cantik bila ambik gambar..lagipun phone tu nipis je mudah dibawa kemana sahaja..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer