My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Friday 11 October 2013

Iman Mutiara Hati

Assalammualaikum


Hai..Salam Jumaat to you all... Ah.. sibuknya Erin mengalahkan lebah dan semut.. Bukan apa.. Seperti yang tersedia maklum.. Kan pindah rumah.. Nak tulis entri baru yang berlambak-lambak pun tak mampu..Bilik Erin pun hampir 70% siap dikemas.. Tapi masih berselerak sikit-sikit.. 

Nak tunjuk kat blog pun malu aih..Hehe..Internet kat kawasan ni alhamdulillah laju..Steamix pasang di bilik parent Erin di tingkat dua.. Tapi dekat ruang tamu bawah pun dapat line wifi.. Syukurlah kan..

Suasana di rumah ni tenang aje.. Mungkin sebab rumah ni agak besar bagi pendapat Erinlah..Ruang parkir di rumah ni mampu memakirkan sebanyak 4 buah kereta.. Wow.. Macam rumah orang kaya pulak kan.. Tapi kami hanya menyewa di sini.. InsyaAllah kalau ada rezeki nak juga ada rumah sendiri yang macam ni..

Masa family Erin tinggal di Kuarters Guru di Mergong tu, rasanya agak panas sebab tak ada pokok-pokok besar.. Tapi di rumah yang family Erin sewa ni, rasanya agak sejuk..Tak panas sangat.. Syukur Alhamdulillah.. Semuanya rancangan Allah SWT..

Erin pula..Dalam sehari boleh dikatakan asyik turun naik tangga aje.. Wah macam ni bolehlah kuruskan.. Eh, Erin ni gemuk ke?? May be jugak kot..Sebab sekarang ni asyik selera saja nak makan.. Makan nasi putih dan pekasam pun laju je menambah..

Okaylah..itu je yang sempat Erin ceritakan serba sedikit pasal rumah sewa ni...Eh.. Sory ye.. Tajuk entri lain..Lain pula yang Erin ceritakan.. Hehehe

9 comments:

PeRdU cINta said...

selamat berpindah ke rumah baru erin.. :)

shazillahsani.com said...

Setuju dengan erin..selamat pindah je rumah baru..^^

Unknown said...

Selamat berpindah ke rumah baru ye..=D

norhasnizakhalid said...

seronoknya erin dapat pindah rumah baru..

Lieya Von Jay said...

kak erin jgn lupa snap pic bila dh kemas smua nya ^_^

Mizz Aiza said...

rumah baru semangat baru.. selamat berpindah ke rumah baru erin.. :D

Unknown said...

Terima kasih semua yang beri ucapan.. InsyaAllah.. Semangat baru untuk menghasilkan banyak entri yang boleh kita kongsi bersama.. :-)

Kai Ssi said...

xpe org kate kalo ade slera nak makan tu...
ikot kan je..
kan bilik kat atas..
so boleh senaman dengan naik turun tangga nanti...

http://abgdude.com/blog/chat-room/

Pha Is said...

rumah baru, semangat baru...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer