My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Monday 15 July 2013

MieRaBeLLa

Assalammualaikum..

Hai semua.. Erin nak cerita tentang...(Jom scroll ke bawah and view pictures ni..)

MieraBella.. Ni lah buah hati Erin..Cewah..(Semua orang nak cantik kan..samalah macam Erin)

Erin nak cantik lah dengan buah hati Erin ni.. Sapa nak.. Boleh order kat Erin yer..

Purple Lavender..itu lah warna MieraBella ni..

Ha..Harganya berapa?? Tak mahal pun RM75 sahaja bagi semenanjung dan RM78 sahaja bagi Sabah dan Sarawak...

Apa Khasiat Miera Bella ni? Banyak khasiatnya..Ia lagi bagus dan dvance dari VCO..Selalunya Erin just ambil VCO (Virgin Coconut Oil) Tapi terpanggil untuk mencuba Miera Bella yang bagus ni..Teruja dengan testimonial..Dan kehebatannya..wow and supeb !!

1. Mierabella merupakan supplement tambahan untuk lelaki dan wanita. Ia dapaat mencantikan kulit kerana mempunyai kandungan kollagen semulajadi yang tinggi dan ringkas. Mierabella ini diadun dengan bahan semulajadi bagi meningkatkan serapan yang berkali ganda.

2. Mierabella mengandungi protein yang meningkatkan keanjalan kulit dengan kekenyalan kulit dengan menyediakan asid amino (glysine, proline dan lysine) yang diperlukan untuk membentuk kollagen. Seperti mana yang kita tahu, kollagen dapat menghindarkan kulit menjadi kedut dan sentiasa awek muda.

3. Mierabella juga mengandungi Vitamin C yang diperlukan sebagai kofaktor dalam pembentukan kollagen.

4. Mierabella dapat menjadikan kulit putih gebu, mengurangkan masalah jerawat, jeragat dan parut..meningkatkan sistem ketahanan badan dan menghalang penyakit, menguatkan rambut, tulang, gigi dan sendi..

Okay.. kandungan Mierabella ni ialah Hydrolysed and Concentrate Coconut Milk Protein, Vitamin C, Glutathione dan Deep Sea Marine Collagen..

So, memang tak rugi lah Erin kenal dengan Mierabella ni kan.. Jom cantik bersama Mierabella.. Dan jangan dilupai rutin Erin iaitu supplement VCO..Treenea the best..I like it so much..!!

3 comments:

Fais-SKA said...

xpnh pula sy ambil supplement ni smua =) sbb mmg sdar dri ni xsmart mcm org lain he3..

Nory Zoulkefle said...

patutlah eryn cantikk je, ini rahsia dia ekk..hehe

Unknown said...

Nory..pun cantik.. kalau Nory nak order Mierabella ni.. boleh lah order dgn Erin.. hehe..bagus terbaik ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer