My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Wednesday 14 August 2013

Tutti Frutti Best..!!


Assalammualaikum..

On ice.. Wow..kesedapan Tutti Frutti nih..
Biasalah mood raya asyik jumpa lemang ketupat rendang dan bagai..So, Erin pun cakap kat Niesa..Jom kita pi dekat pekan tu.. Ada Kedai Tutti Frutti baru buka..Spontan saja kami melangkah kaki ke situ..

 Ni lah pilinhan kami.. Hmm.. Niesa dengan pilihan dia lah.. Chocolate kegemaran bertabur je chocolate chip dan smarties.. Erin pula perisa banana dan buah pic, longan, laici bagai..Ah sedapnya.. yum yum.. baca bismillah dulu before eating.. Cewah..

 Meh meh rasa kaih.. sedap ni.. Sejuk sampai tekak.. Nak tahu harga untuk 10 gram ialah 53 sen sahaja..
Tapi takkan ambik 10 gram je idak? Last-last Erin punya Tutti Frutti tu RM14.50.. Niesa pula RM11.00..Mak ai.. Mahalnya.. Kalau makan selalu kopaklah poket eden..

 Ni bahagian depan.. So, segala topping boleh pilih di sini yer.. Site kiri ada pelbagai chocolate, mashamellow..Dan site kanan ada buah-buahan.. Just pilih je yang mana yang U all suka eh..

Niesa dengan gayanya yang tersendiri sambil menikmati kesejukan Tutti Frutti..yumyummy.. sedapkan Niesa..??Senyum pun ala-ala malu gitu...

4 comments:

Fiza Aizzawa said...

sedap tu..selamat hari raya.. >.<

Mizz Aiza said...

wah.. sedapnya.. :D

Tetamu Istimewa said...

Amboi, meriahnya. Macam sedap je.

Anonymous said...

gulp! cam teringin plak. esok nak pegi beli ahh. ehehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer