My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Saturday 3 August 2013

aLoR SeTaR JeeeMmmmm..!!!

Assalammulaikum..

Ish Erin ni macam tak biasa je bila tengok bandar sendiri telah jem dengan semut-semut kenderaan gituuu..Ye lah menjelang je perayaan..Beginilah sesaknya tempatku..Jalan yang sejengkal nak sampainya berjam-jam..

Kereta pun bergerak nyet nyet nyet.. Alahai lambat sih..Kalau naik motor..Pakai cilok je kan.. Tapi berkereta..Nasiblah kena nyet nyet nyet..

Pusat membeli belah..Huhu..Tak payah nak bagitau lah punyalah dibanjiri manusia..Tapi tak boleh nak salahkan sesiapa soal membeli belah time last minutes..

Kami sekeluarga juga keluar time pick hour macam ni sebab adik baru saja sampai dari Matrikulasinya..Jadi samalah dengan ibu bapa yang lain sibuk pula keluar membeli apa yang patut untuk anak-anak yang baru pulang dari pusat pengajian tinggi..

Sambil kereta bergerak yang serupa siput tu..sempat lagi Erin dan adik tidur satu round ketika dalam perjalanan pulang ke rumah..Hehehe

Apa yang kami beli time shopping tadi..Tak ada beli sangat pun..tapi terbang jugak lah RM..

First tadi pergi kedai cermin mata..Adik cadang nak buat cermin mata baru.. Mulanya nak cari yang murah je.. sekali terbekenan yang design agak urban skit lah.. RM550 harganya..Mahal..Tapi nampak trendy..Budak zaman sekarangkan citarasa yang urban je..

Akhirnya si bingkai oren juga idaman hati Adik..Cantik tak?? Hee :-P

Aftre that pusing-pusing naik ke tingkat atas Pacific..Apa yang dicari?? Mula-mula just nak cari kasut untuk Adik.. Tapi si kakak dan si mama pulak terjumpa idaman hati.. hehehe..


Yang putih coklat tu mama punya dan yang putih pink tu Erin punya.. Harganya..Hehe.. Nati U all cakap Erin berlagak pulak kan.. Kemain pakai beg mahal..Mama punya beg RM239 dan Erin punya beg RM259.. Tapi sebenarnya dapat discount..Tu yang best tu..

After dapat beg.. Then jumpa kasut idaman hati Adik..Tu haa yang merah menyala tu..Fesyen kasut apa ntah yang Adik minat..Tak tau nak cakap apa.. Tapi harga no bad jugak mahal..Adoi lah.. Pitam sekejap..Yang warna coklat pekat tu sapa punya kasut?? Hehehe.. I punyalah..Macam kasut orang veteran tak?? Ye lah Erin pun veteran dah ni..Nak capai 30 tahun dah next year

Ni t-shirt Erin dan Adik.. Kami kena cari baju warna kuning sebab malam raya kedua kat kampung Erin akan buat BBQ dinner.. Itu adalah acara wajib family kami pada setiap tahun atau ada event lain..Tapi pada malam tu akan diadakah tahlil jugak untuk arwah tok wan, tok tiah, pak tam dan ahli keluarga yang telah kembali ke Rahmatullah..Pakai t-shirt je sebab senang nak buat kerja kan..Siap ada tema kuning lagi.. Next year Erin nak pilih warna PINK pulak.. hehe..

6 comments:

norhasnizakhalid said...

beg tangan tu yang meletop tu.. sakan erin bergaya di hari raya nanti..

Unknown said...

Beg tangan tu nak guna untuk p keja skali..huhu..time mcm ni sales mama..klau hari lain mahal..memang dah cadang nak beli dari dulu lagi.. tapi duit gaji tak cukup.. ni ada bonus skit.. so, grap je...hehe

Aida Ismail said...

Wahhh shopping sakan kak Erin!! Mahal tuu beg. Hihi~ seronoknya tetiap raya buat BBQ kat kampung. Huhu~

ajax85 said...

wah bnyknya bershopping..hehe

Tetamu Istimewa said...

Alor Setar jem? Ya ke? Saya tak keluar lagi.

Wah, bestnya buat BBQ.

Mizz Aiza said...

seronoknya beraya bersama keluarga ramai-ramai.. aiza beraya di perantauan tahun ini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer