My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Sunday 6 October 2013

I'm Sorry

Assalammualaikum..


Hai you all.. Eh, Erin ni buat tajuk I'm Sorry pulak kan.. Sebenarnya selama 2 hari Erin tak dapat nak online internet dengan begitu baik. Erin baru pindah rumah.. Maka banyaklah barang yang perlu dikemaskan.. Lagi pun di rumah yang baru Erin pindah ni belum pasang internet. Itulah menyebabkan Erin tak dapat terbitkan entri baru mahupun BW..Kepada yang komen-komen entri Erin tu.. Nanti Erin terjah menerjah ke blog You all yer..

Mulakan hari kita dengan ucapan Bismillah dan sudahinya dengan Alhamdulillah..Semoga hari ini kita semua berada dalam keadaan ceria hendaknya..

10 comments:

biskutcelup said...

bestla dapat duduk rumah baru kak erin :P

PeRdU cINta said...

rumah baru,,suasana baru..dan semestinya semangat baru..selamat mengemas erin :)

Unknown said...

Bukan setakat best nak mengemas.. Tapi boleh cari banyak idea untuk terbit entri kat blog ni.. Lagi pun dah ada 1 bilik bacaan personal untuk Erin sendiri..Tapi cuma tu bukan rumah kami sendiri.. Still sewa.. berharap agar dapat beli rumah sendiri suatu hari nanti.. InsyaAllah.. :-)

Mizz Aiza said...

welcome back erin.. rindu nak baca entri baru erin.. aiza pun internet sehari dua ni slow.. baru tadi tambah beli volume baru laju sikit.. wah.. mesti best dah pindah rumah baru ni.. semangat baru..

Akupenghibur.com said...

bestlah duduk rumah baru :)

Unknown said...

Wah.. Aiza tambah voloum broadband yer..

Acik.. Best jugak lah kak Erin dapat dok rumah yang besar sedikit.. Alhamdulillah..

Tetamu Istimewa said...

Rumah baru di mana Kak Erin?

Unknown said...

Kak Erin pindah kat Taman Purnama Jalan Pegawai.. Belakang Cawan Cafe..

Scripters said...

Ooo pindah rumah... semoga Kak Erin sukses dengan rumah baru yer

Fais-SKA said...

xpe kak =) yg pnting urusan akak berjalan dengan lancar..Inshaa'Allah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer