My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Wednesday 14 August 2013

KeDai BuKu SaTu MaLaYsiA

Assalammualaikum..

 Selalu U all pergi beli buku di mana ya?? Popular? Kunokuniya? MPH?

Haa.. Ni yang terbaru tempat yang Erin suka terjah.. Kalau orang cakap Erin ni gila buku.. Memang yer..Gila yang amat sangat.. Kalau baca buku, Erin boleh lupa nak makan..Boleh lupa nak mandi..Boleh lupa nak tidur.. haha.. itu amat berbahaya kepada kesihatan kan kan..

KEDAI BUKU SATU MALAYSIA.. U all nak tahu tak di Bandar Alor Setar baru diwujudkan UTC..Tahu ke idak apa yang dimaksudkan dengan UTC? Urban Transformation Center..Kiranya macam one stop center..Segala jabatan kerajaan yang berkaunter ada di sini.. wah mudah gituu.. Sebelum ni, nak berurusan mesti nak terkejar-kejar ke Wisma Darul Aman atau ke Pusat Pentadbiran Persekutuan di Anak Bukit.

Paling best dan teruja sangat apabila bangunan ini juga dilengkapi dengan sebuah kedai buku..Harga buku-buku kat sini murah-murah beb.. Terkejut hamba..Paling banyak novel.. Huhu.. nak pilih yang mana satu pun tak tau..So, jom serbu kedai buklu Satu Malaysia ni..

(klik sini) untuk baca tentang penubuhan awal kedai buku Satu Malaysia..
Bangsa membaca..Bangsa berilmu..Bangsa bertamadun..

4 comments:

Mizz Aiza said...

aiza tak pernah pergi yang dekat UTC lagi.. aiza suka buku juga, terutamanya buku2 tulisan HM tuah..

Unknown said...

patut kedai buku ni perluaskan lagi kan jajahan dia....wua i love bookkkkkk hee

Tetamu Istimewa said...

Laa dah buka ke? baru dua tiga hari lepas ayah saya maklumkan pasal UTC ni. Ingatkan tak buka lagi. Nak terjah jugalah. Mesti best. Kedai buku memang kesukaan saya. Harapn saya, ada buku penerbit yang saya minat. ITBM ada nampak tak?

Akupenghibur.com said...

wahhh dah buka ye ??? acik suka kedai buku.. pernah tertido di kedai buku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer