My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Sunday 11 August 2013

PhoToShoOT RaYa Ke-4

Assalammualaikum..

Hmm.. cepat betul masa berlalu..Patutlah orang bicara masa itu ibarat emas..Masa itu terlalu pantas dan laju..Pejam celik pejam celik dah raya keempat..

Puasa sunat enam?? Hehe.. Belum lagi..InsyaAllah akan dilakukan jua..Erin tahu U all pun macam tu juga kan..Mood lemang ketupat belum habis lagi.. Sementara belum banyak jemputan jamuan raya.. Baik kita puasa sunat enam..

Hari ini masih cuti lagi.. Tadi tak ada apa nak buat.. Adik pun dah pulang ke Kolej Matrikulasi..So, Erin dan family pun..apa lagi..pergilah meronggeng tengok laut..

 Menghayati pemandangan ni..

 Termenung jer

 Possing kejap..

 Mama dan Abah yang suka makan kuaci..

 Dok sesorang je ni.. Tak da teman.. Hehe

 Cantik tak pemandangan..

Indahnya suasana.. :-P

4 comments:

Tetamu Istimewa said...

Laut di mana ni? Macam kenal je.

Unknown said...

Dekat Marina Kuala Kedah.. :-)

norhasnizakhalid said...

amboi.. amboi.. sempat lagi tu.. mama curi-curi online ni.. hihi

Fais-SKA said...

xpnas ke beraya kat pantai??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer